Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blankholm skriver: JJa lige præcis, man bliver lidt fustreret men de skal "bare lige" igennem så er det værste overstået
JJa
lige præcis, man bliver lidt fustreret
men de skal "bare lige" igennem så er det værste overstået
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Jaa det jo det :-) det er en periode... Det siger jeg til mig selv hver morgen ;-)
Jaa det jo det :-) det er en periode... Det siger jeg til mig selv hver morgen ;-)
Tanja. skriver: Slemt som i virkelig slemt den første kom samtidig med hun fik hånd-fod og mund syge så hun var meget syg og hun skreg de første 23 timer i streg, faldt i søvn i 4 timer og skreg så yderlige 6 timer før hun faldt i søvn og tog en lang lur!
Slemt som i virkelig slemt den første kom samtidig med hun fik hånd-fod og mund syge så hun var meget syg og hun skreg de første 23 timer i streg, faldt i søvn i 4 timer og skreg så yderlige 6 timer før hun faldt i søvn og tog en lang lur!
k&k&k skriver: Sikke dog en skræmmetråd Men også rart at vide hvad man kan komme ud for Det er alligevel en del vores små pus skal igennem for at blive store
Sikke dog en skræmmetråd Men også rart at vide hvad man kan komme ud for Det er alligevel en del vores små pus skal igennem for at blive store
Mettefpigen skriver: Åhh stakkels pus!! det var da noget af en hård omgang.. Håber det hele er iorden nu.... Jo tak, håber også snart han er ovenpå :-)
Åhh stakkels pus!! det var da noget af en hård omgang.. Håber det hele er iorden nu.... Jo tak, håber også snart han er ovenpå :-)
Ja det var det, men jo alt er heldigvis i den skønneste orden nu. Hun er lige fyld 4 år, så det er ved at være lidt tid siden Blæser en masse god-bedring-støv jeres retning
Ayasmor skriver: JJa Ja det var det, men jo alt er heldigvis i den skønneste orden nu. Hun er lige fyld 4 år, så det er ved at være lidt tid siden Blæser en masse god-bedring-støv jeres retning
Mettefpigen skriver: Jaa okay det kan jeg godt se :-) jo det må have virket, for han har det meget bedre i dag :-)
Jaa okay det kan jeg godt se :-) jo det må have virket, for han har det meget bedre i dag :-)
Hihi, hvor dejligt. Der er ikke noget værre end, når de små pus er syge
Mettefpigen skriver: Bassen herhjemme har sovet meget uroligt siden i søndags... De sidste 2 nætter tror jeg har sovet ca 3 timer pr nat da han har været meget urolig og har vågnet MANGE gange.... Om dagen har han været fin dog bare ikk spist så meget... I søndags havde han 38,7 i feber, mandag 37,7 men da han var frisk og glad kom han afsted.... I dag ringer dp og siger at han har 39 i feber og har grædt/ været pylret i et par timer så henter ham og han var sløj og hang på mig i en times tid.... Derefter blev han glad nok.. Tog temp og han havde 39,8.. Her til aftenen inden han kom i seng var den 39,0.... Endelig i dag mærkede jeg at hans hjørnetænder/kindtænder var brudt igennem.... Så ville høre jer hvordan det var da jeres fik dem og hvor lang tid gik der fra de brød igennem til de var friske og uden feber??... De andre tænder sov han dårligt i en 3-4 dage og derefter var der ingenting....
Bassen herhjemme har sovet meget uroligt siden i søndags... De sidste 2 nætter tror jeg har sovet ca 3 timer pr nat da han har været meget urolig og har vågnet MANGE gange.... Om dagen har han været fin dog bare ikk spist så meget... I søndags havde han 38,7 i feber, mandag 37,7 men da han var frisk og glad kom han afsted.... I dag ringer dp og siger at han har 39 i feber og har grædt/ været pylret i et par timer så henter ham og han var sløj og hang på mig i en times tid.... Derefter blev han glad nok.. Tog temp og han havde 39,8.. Her til aftenen inden han kom i seng var den 39,0.... Endelig i dag mærkede jeg at hans hjørnetænder/kindtænder var brudt igennem.... Så ville høre jer hvordan det var da jeres fik dem og hvor lang tid gik der fra de brød igennem til de var friske og uden feber??... De andre tænder sov han dårligt i en 3-4 dage og derefter var der ingenting....
Min datter fik 2 kindtænder på en gang. Hun fik dem før fortænderne Hun pylrede lidt, men ellers ingenting.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128