? om fortrydelses piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Da du blev gravid alligevel, var der så nogle bivirkninger??

Jeg har blødt siden onsdag eftermiddag, jeg synes det er meget. Var også ekstrem syg natten til fredag!! Jeg bløder stadig, men vil endnu ikke kalde det for mens, nok nærmere end voldsom pletblødning!! 
Og så har jeg kramper i underlivet

Jeg kan ikke forstå det skal blive ved

Knus Pernille

Det er jo fordi de piller sætter voldsomt gang i det og har du været gravid så er du jo ved at udstøde det, en abort.
Da jeg var gravid var der intet at mærke...ventede bare mens og så kom den ikke, desværre..
Så det du beskriver tegner godt-smiler
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mutti2

Eva skriver:

Det er jo fordi de piller sætter voldsomt gang i det og har du været gravid så er du jo ved at udstøde det, en abort.
Da jeg var gravid var der intet at mærke...ventede bare mens og så kom den ikke, desværre..
Så det du beskriver tegner godt-smiler
Knus Eva.

Åhh gud du må ikke kalde det en abort.... Puha, bare tanken om det giver mig virkelig voldsom kvalme!!

Men ja, det er nok den rigtige vej det går, kan bare ikke forstå det skal blive ved  Har jo været gravid på p-piller 2 gange, så man frygter jo det værste her også!!!

Men tak for rådet smukke Eva

Knus Pernille

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhh gud du må ikke kalde det en abort.... Puha, bare tanken om det giver mig virkelig voldsom kvalme!!

Men ja, det er nok den rigtige vej det går, kan bare ikke forstå det skal blive ved  Har jo været gravid på p-piller 2 gange, så man frygter jo det værste her også!!!

Men tak for rådet smukke Eva

Knus Pernille

Åh undskyld søde...var nu ikke fordi jeg mente du er ved at abortere, men det er jo fordi kroppen gør på samme måde....sammentrækninger af livmoderen, smerter osv.
Bare rolig, jeg er ret sikker på at alt er fint.,...måske du skulle overveje en spiral, hvir ikke p-piller virker på dig..
Knus  til dig..

Anmeld

22. juni 2009

Mutti2

Eva skriver:

Åh undskyld søde...var nu ikke fordi jeg mente du er ved at abortere, men det er jo fordi kroppen gør på samme måde....sammentrækninger af livmoderen, smerter osv.
Bare rolig, jeg er ret sikker på at alt er fint.,...måske du skulle overveje en spiral, hvir ikke p-piller virker på dig..
Knus  til dig..

Det ved jeg godt... men mit aller højeste ønske er at blive gravid igen, og helst NUUUUU.... men det er bare ikke tiden til det, ikke når fyren er SÅ ny som han er!!  æv æv...

Ang. spiral, så mener jeg der var en der havde fået at vide af lægen at man ikke anbefalede det hvis man ønskede at blive gravid inden for 3 år!! Og jeg vil helst ikke formindske mine chancer!! Måske det aller bedste for mig simpelthen bare er kort og godt: CØLIBAT

Men eftersom jeg bløder så meget som jeg gør, og der er (UNDSKYLD DETALJERNE) klumper deri, har der sikkert været et befrugtet æg  Det er ihvertfald det jeg bilder mig selv ind  æv æv æv æv æv

Sikke en lorte-fri-dag!!

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.