Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milla-Victoria's mor skriver:Hej piger. Jeg har lige et ? til dem af jer der har prøvet at tage fortrydelses-piller!!! Fik i nogle bivirkninger?? Jeg tog en for en uge siden. og har desværre smidt indlægsseddelen væk.... Men undre mig en del over den tryggende fornemmelse jeg har i underlivet. Jeg har i dag haft en smule plet-blødning. Jeg har kvalme og føler virkeligt meget ubehag i underlivet.... andre der har oplevet det?? Knus Pernille
Ayasmor skriver:Hey søde.. Jeg har prøvet at tage en for nogle år siden, men fik ikke nogle bivirkninger overhovedet.. Har du prøvet at tage en test bare for en sikkerhedsskyld??Knus
Jeg bløder stadig og har stadig smerter i underlivet Jeg skal jo først have min mens sidst i den her uge. Så jeg kan jo ikke rigtigt tage en test endnu!!
Det er faktisk ret ubehageligt!! Går det ellers godt ovre hos jer?? Knus Pernille
Kloster skriver:Hej.Har ingen personlig erfaring med fortrydelsespiller, men hvis du kan huske navnet på pillerne, kan du tjekke bivirkninger osv på www.medicin.dkKloster
Eva skriver:Du kan sagtens få mens før eller senere, end hvad du ellers skulle...det er jo en stærk pille, som godt kan give lidt kludder i det.Jeg fik mens lidt før tid den ene gang og den anden gang, blev jeg gravid alligevel.Knus Eva..
Da du blev gravid alligevel, var der så nogle bivirkninger?? Jeg har blødt siden onsdag eftermiddag, jeg synes det er meget. Var også ekstrem syg natten til fredag!! Jeg bløder stadig, men vil endnu ikke kalde det for mens, nok nærmere end voldsom pletblødning!! Og så har jeg kramper i underlivetJeg kan ikke forstå det skal blive ved
Knus Pernille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128