Hvad skal vi bruge i vs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Team Putte

Månsson skriver:

Alt i 2delt det andet forstår jeg ikke hvad ska gavne.. Celavi er godt i regntøj og mikk line er super termotøj.. Overtræksfutter vil jeg os mene indtil hun går

Super!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Lone Jakobsen

giver de andre ret i at 2 delt ofte er mest praktisk, og giver større mulighed for variation. termotøj er super godt, og kan bruges både forår og efterår.

jeg køber termotøj i bilka, og af regntøj er jeg vild med celavi

Anmeld

8. februar 2013

Mother-love

Jeg synes det er rarest med 2-delt regnsæt. Fordi man mange gange kan nøjes med bukserne og en fleecetrøje.
Vi har været glade for vores termosæt. Men det er smag og behag vi vil dog prøve med fleece sæt til efteråret.

Men klart det er termo futter. Nu er det self forskelligt fra sted til sted hvad det gør. Men isabella sad sjældent på jorden når det havde regnet. Oftes sad hun i barnevognen. Hvis det regnede kom hun ikke ud. Det var først da hun kunne gå hun kom ud. Ogaå når det regnede self.
Men det er bare den mpde de kører det på ovre i hende vs.

Gummistøvler skal du vente med til hun kan gå.

Jeg ved godt at det nok ikke er ret mange der gør det. Men vi har altid haft to sæt af både regntøj og termotøj et sæt hjemme og et sæt i vs. For synes det er rart at have hvis man ikke loge har fået det med hjem eller det trænger til at blive vasket at man har et ekstra sæt hvis man ikke lige har fået vasket det andet sæt.

Anmeld

8. februar 2013

Team Putte

Lone Jakobsen skriver:

giver de andre ret i at 2 delt ofte er mest praktisk, og giver større mulighed for variation. termotøj er super godt, og kan bruges både forår og efterår.

jeg køber termotøj i bilka, og af regntøj er jeg vild med celavi

super tak for dit svar

Anmeld

8. februar 2013

Team Putte

michelledam skriver:

Jeg synes det er rarest med 2-delt regnsæt. Fordi man mange gange kan nøjes med bukserne og en fleecetrøje.
Vi har været glade for vores termosæt. Men det er smag og behag vi vil dog prøve med fleece sæt til efteråret.

Men klart det er termo futter. Nu er det self forskelligt fra sted til sted hvad det gør. Men isabella sad sjældent på jorden når det havde regnet. Oftes sad hun i barnevognen. Hvis det regnede kom hun ikke ud. Det var først da hun kunne gå hun kom ud. Ogaå når det regnede self.
Men det er bare den mpde de kører det på ovre i hende vs.

Gummistøvler skal du vente med til hun kan gå.

Jeg ved godt at det nok ikke er ret mange der gør det. Men vi har altid haft to sæt af både regntøj og termotøj et sæt hjemme og et sæt i vs. For synes det er rart at have hvis man ikke loge har fået det med hjem eller det trænger til at blive vasket at man har et ekstra sæt hvis man ikke lige har fået vasket det andet sæt.

2 sæt kommer med i overvejelserne tak for svar

Anmeld

8. februar 2013

Mother-love

Team Putte skriver:

2 sæt kommer med i overvejelserne tak for svar

Ja det er jo ikke strengt nødvendigt. Men virkelig rart. man kan jo bare købe brugt. Og så have det brugte sæt som ekstra

Anmeld

8. februar 2013

Team Putte

michelledam skriver:

Ja det er jo ikke strengt nødvendigt. Men virkelig rart. man kan jo bare købe brugt. Og så have det brugte sæt som ekstra

Ja det er en god idé ellers bliver det hurtigt dyrt

Anmeld

8. februar 2013

Mother-love

Team Putte skriver:

Ja det er en god idé ellers bliver det hurtigt dyrt

Ja det kan det. Men derfor køber vi regntøj og den slags på tilbud til året efter. Men man kan stadig få noget ret godt regntøj og den slags i bilka. Det vi havde i efteråret var jeg fint tilfreds ned.

Anmeld

8. februar 2013

Team Putte

michelledam skriver:

Ja det kan det. Men derfor køber vi regntøj og den slags på tilbud til året efter. Men man kan stadig få noget ret godt regntøj og den slags i bilka. Det vi havde i efteråret var jeg fint tilfreds ned.

Bilka er værd at se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.