Hvad skal vi bruge i vs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Team Putte

Ida starter i vuggestue midt i april, men hvad skal hun bruge af overtøj?

-Er det fornuftigt at købe regntøj som heldragt eller smækbukser og jakke? Og hvilke mærker kan i anbefale?

-Vil hun komme til at bruge termotøj på denne tid af året? Og igen er en dragt eller delt at foretrække? Hvilket mærke anbefaler i?

Gummistøvler tænker jeg ik bliver nødvendige før hun kan gå.. Vi har nogle vind- og vandtætte futter som jeg regner med hun kan bruge.. Ret mig hvis jeg tager fejl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

MorDk

Jeg personligt ville vælge 2 delt. For nogle gange kommer de ud bare med regnbukser uden på en jakke eller trøje.

Termosæt er super men det bliver jo kun brugt i april/maj hvis ikke det er for varmt. Så måske bare droppe det? Køb en lille fleecetrøje i stedet og så benytter de regnbukserne?! (Snak evt. med dem)

Gummistøvler er bedst når ungerne har lært at gå. Så de der futter der er geniale

Anmeld

7. februar 2013

Team Putte

MorDk skriver:

Jeg personligt ville vælge 2 delt. For nogle gange kommer de ud bare med regnbukser uden på en jakke eller trøje.

Termosæt er super men det bliver jo kun brugt i april/maj hvis ikke det er for varmt. Så måske bare droppe det? Køb en lille fleecetrøje i stedet og så benytter de regnbukserne?! (Snak evt. med dem)

Gummistøvler er bedst når ungerne har lært at gå. Så de der futter der er geniale

Super!

Anbefaler du nogle mærker frem for andre når vi snakker regn- og termotøj?

Anmeld

7. februar 2013

modesty

Team Putte skriver:

Ida starter i vuggestue midt i april, men hvad skal hun bruge af overtøj?

-Er det fornuftigt at købe regntøj som heldragt eller smækbukser og jakke? Og hvilke mærker kan i anbefale?

-Vil hun komme til at bruge termotøj på denne tid af året? Og igen er en dragt eller delt at foretrække? Hvilket mærke anbefaler i?

Gummistøvler tænker jeg ik bliver nødvendige før hun kan gå.. Vi har nogle vind- og vandtætte futter som jeg regner med hun kan bruge.. Ret mig hvis jeg tager fejl!

Jeg vil helt klart også anbefale to-delt. Abeko og Celavi synes jeg er gode regntøjsmærker.

Vi har ikke brugt termotøj og kommer heller ikke til det. Jeg synes det er upraktisk fordi det ikke er vandtæt og vil hellere have en rigtig jakke, og så en fleece til indenunder regntøjet.

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

Team Putte skriver:

Super!

Anbefaler du nogle mærker frem for andre når vi snakker regn- og termotøj?

JA CeLaVi ♥

Anmeld

7. februar 2013

Team Putte

modesty skriver:

Jeg vil helt klart også anbefale to-delt. Abeko og Celavi synes jeg er gode regntøjsmærker.

Vi har ikke brugt termotøj og kommer heller ikke til det. Jeg synes det er upraktisk fordi det ikke er vandtæt og vil hellere have en rigtig jakke, og så en fleece til indenunder regntøjet.

Okay.. Synes bare alle snakker om termotøj Men kan da godt se hvis det ik er vandtæt så er det måske mere praktisk med 2 regnsæt? Et med for og et uden?

Anmeld

7. februar 2013

Team Putte

MorDk skriver:

JA CeLaVi ♥

Tusind tak for svar

Anmeld

7. februar 2013

Livsmor

Vil til hver en tid fortrække 2 delt, da de som små sidder meget, både i sandkassen og på græsset. Går hun ikke ordentligt endnu, ville jeg købe regnfutter med foer. Vi har været glad for både CeLaVi og det fra Føtex, og har også brugt termotøj. Nu har jeg kjole piger, så nogle formiddage hvor der ikke er vådt og for varmt til flyverdragtne, så er det på med termoerne.

Anmeld

7. februar 2013

L&V

Team Putte skriver:

AIda starter i vuggestue midt i april, men hvad skal hun bruge af overtøj?

Alt i 2delt det andet forstår jeg ikke hvad ska gavne.. Celavi er godt i regntøj og mikk line er super termotøj.. Overtræksfutter vil jeg os mene indtil hun går

Anmeld

8. februar 2013

Team Putte

Livsmor skriver:

Vil til hver en tid fortrække 2 delt, da de som små sidder meget, både i sandkassen og på græsset. Går hun ikke ordentligt endnu, ville jeg købe regnfutter med foer. Vi har været glad for både CeLaVi og det fra Føtex, og har også brugt termotøj. Nu har jeg kjole piger, så nogle formiddage hvor der ikke er vådt og for varmt til flyverdragtne, så er det på med termoerne.

ih jeg bliver klogere! tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.