Prinsesse til fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Tullepoder

StineW79 skriver:

Hun bliver da så fin!! Og ik magen til nogen af de andre børn, det er da sejt!! Vh stine

Hun var helt solgt da hun så den så kan man ikke få større ros

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

helle85

Leneur skriver:

Du skal da bare gøre lige som mig.
Silje ville jo være sort hund, så ud og finde noget "pels" købte så også lidt i grå til ører og hale. Folde det på midten og klippe hul til hovedet. Binde en snor om livet, sy hale på og ører på en hættetrøje. Bum sort hund og mine kreative evner er altså ikke noget at råbe hurra for.

Til ts. Hvor er det en fin prinsessekjole. Din datter bliver helt sikkert den smukkeste prinsesse i børnehaven

mit problem er at nå jeg laver noget så skal det værer helt perfekt
så hvis jeg aner en lille fejl eller at jeg ikke lige tror at det kommer til at se ud som på billede så få jeg ikke lavet det færdig

Anmeld

7. februar 2013

Tullepoder

helle85 skriver:

hvor er den fin

jeg har altid ønsket at lave børnens eget fasterlavnstøj så det ikke er som de andres, men min tålmodighed er desværrer ikke til det

Tak ! Har også altid ønsket at mine unger skulle have hjemmelavet fastelavnstøj, synes det er lidt hyggeligt, at have noget på andre ikke har. Og så er jeg altså også lidt nærig hvad ang de købte kostumer

Ved heller ikke hvor langt mine kreative evner rækker, hvis jeg skal ud i større operationer

Anmeld

7. februar 2013

helle85

Tullepoder skriver:

Tak ! Har også altid ønsket at mine unger skulle have hjemmelavet fastelavnstøj, synes det er lidt hyggeligt, at have noget på andre ikke har. Og så er jeg altså også lidt nærig hvad ang de købte kostumer

Ved heller ikke hvor langt mine kreative evner rækker, hvis jeg skal ud i større operationer

ja jeg syntes også det er dyrt efterhånden:-)

men ja det er lidt sjover nå de ikke liner alle andre, og jeg tror godt du ville kunne lave noget mder lidt sværer så pæn som den er blevet

Anmeld

7. februar 2013

Tullepoder

Leneur skriver:

Du skal da bare gøre lige som mig.
Silje ville jo være sort hund, så ud og finde noget "pels" købte så også lidt i grå til ører og hale. Folde det på midten og klippe hul til hovedet. Binde en snor om livet, sy hale på og ører på en hættetrøje. Bum sort hund og mine kreative evner er altså ikke noget at råbe hurra for.

Til ts. Hvor er det en fin prinsessekjole. Din datter bliver helt sikkert den smukkeste prinsesse i børnehaven

Hihi, sikker på hun ligner en sød lille hund sjov ide, behøver jo ikke være så omfattende. Er heller ikke sikker på, at mine evner rækker længer end til tyl

Der er sikkert mange prinsesser i børnehaven, men som du skriver ikke nogen magen til

Anmeld

7. februar 2013

Tullepoder

helle85 skriver:

ja jeg syntes også det er dyrt efterhånden:-)

men ja det er lidt sjover nå de ikke liner alle andre, og jeg tror godt du ville kunne lave noget mder lidt sværer så pæn som den er blevet

Ja, det kan hurtig løbe op, har kun givet 68 kr for at lave den det er til at overkomme...

Kan være jeg får en større udfordring af min datter næste år

Anmeld

8. februar 2013

helle85

Tullepoder skriver:

Ja, det kan hurtig løbe op, har kun givet 68 kr for at lave den det er til at overkomme...

Kan være jeg får en større udfordring af min datter næste år

ja det var billigt

ja det kan værer det bliver mere krævene jo ædrer de bliver

Anmeld

8. februar 2013

MorDk

Tullepoder skriver:

Hun blev SÅ glad for den løb indtil spejlet for ar se sig selv danse

Åhhhr fantastisk! Det var ens moderhjerte.... ♥

Anmeld

8. februar 2013

Zafir

Fiiin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.