Prinsesse til fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Tullepoder

Ville bare lige vise min store piges prinsesse kjole frem, som hun skal have på til fastelavn i børnehaven imorgen

Er lidt stolt af den, synes den er blevet så fin. Taget i betragtning af, at det er første gang jeg syer en prinsesse kjole
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

MorDk

Den er da rigtig fin

Anmeld

7. februar 2013

Tullepoder

MorDk skriver:

Den er da rigtig fin

Tak så håber vi bare at hun gider ar have den på

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

Tullepoder skriver:

Tak så håber vi bare at hun gider ar have den på

Mon ikke? Den er ihvertfald fiiin *S*

Anmeld

7. februar 2013

Tullepoder

MorDk skriver:

Mon ikke? Den er ihvertfald fiiin *S*

Jo, det tror jeg. Spurgte hvad hun ville være, og svaret var 'lyserød prinsesse' og det er i hvert fald overholdt

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

Tullepoder skriver:

Jo, det tror jeg. Spurgte hvad hun ville være, og svaret var 'lyserød prinsesse' og det er i hvert fald overholdt

Anmeld

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hun bliver da så fin!! Og ik magen til nogen af de andre børn, det er da sejt!! Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

helle85

Tullepoder skriver:

Ville bare lige vise min store piges prinsesse kjole frem, som hun skal have på til fastelavn i børnehaven imorgen

Er lidt stolt af den, synes den er blevet så fin. Taget i betragtning af, at det er første gang jeg syer en prinsesse kjole

hvor er den fin

jeg har altid ønsket at lave børnens eget fasterlavnstøj så det ikke er som de andres, men min tålmodighed er desværrer ikke til det

Anmeld

7. februar 2013

Leneur

helle85 skriver:

hvor er den fin

jeg har altid ønsket at lave børnens eget fasterlavnstøj så det ikke er som de andres, men min tålmodighed er desværrer ikke til det

Du skal da bare gøre lige som mig.
Silje ville jo være sort hund, så ud og finde noget "pels" købte så også lidt i grå til ører og hale. Folde det på midten og klippe hul til hovedet. Binde en snor om livet, sy hale på og ører på en hættetrøje. Bum sort hund og mine kreative evner er altså ikke noget at råbe hurra for.

Til ts. Hvor er det en fin prinsessekjole. Din datter bliver helt sikkert den smukkeste prinsesse i børnehaven

Anmeld

7. februar 2013

Tullepoder

MorDk skriver:

Hun blev SÅ glad for den løb indtil spejlet for ar se sig selv danse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.