Anonym skriver:
Jeg har for lidt over et år siden fået silikone implantater.. men det gik ikke helt som det skulle, de var okey men man kunne mærke en kant på det ene bryst .. jeg tog til undersøgelse og vi blev enige om at jeg skulle have et par nye.. denne gang under musklen isteder for over.. jeg var overbevist om at det havde noget med silikone implantaterne at gøre men det sagde lægen nej til og at det havde noget med muskler og arvæv og sådan noget at gøre.. jeg stolede så bare på at det ville gå bedre anden gang... nu er det så ca 5 måneder siden jeg har fået det lavet .. og kanten som skulle forsvinde er forsvundet... fra det ene bryst og hoppet over på det andet !! (hvilket for mig til at tro at han bare har byttet rundt på implantaterne)
..og nu står jeg bare tilbage med sådan en total dum følese.. skal jeg nu iiiigen til at brokke mig? ja selvfølgelig skal jeg det!! men jeg har sku ikke lavet mine bryster på det at de skulle laves 3 gange på 2 år !! er virkelig sur over det... dvs. IGEN igennem smerten! IGEN lade være med at lave noget i 3 måneder! og endnu større risiko for et grimmere ar! plus under fuld narkose igen!!
kan man ikke kræve nogle penge tilbage eller noget? 
Hej,
Jeg skriver, fordi jeg har læst indlægget her på baby.dk omkring brystimplantater.
Jeg er journalist på et nyt program på DR2 og Aftenshowet. Her søger jeg efter kvinder, der har fået lavet en brystforstørrende operation. Især kvinder, der har fået lagt deres implantat ovenpå brystmusklen. Hvis det gør sig gældende for dig, må du meget gerne skrive eller ringe til mig.
Du skal IKKE vise dine bryster i tv på noget tidspunkt. Til at starte med, vil jeg bare gerne stille dig et par research-spørgsmål. Det er helt uforpligtende og vil være en kæmpe hjælp for mig.
Håber, du har mod på det.
Hvis du alternativt har nogle veninder, der kunne have lyst til at tale med mig, må du meget gerne sende det videre.
Tak for hjælpen!
Bedste Hilsener,
Merle Strand Banggaard
Journalist, DR Aktuelt
Mobil: 28 54 01 87
Mail: mesb@dr.dk
Anmeld