silikonebryster! what to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Jeg har for lidt over et år siden fået silikone implantater.. men det gik ikke helt som det skulle, de var okey men man kunne mærke en kant på det ene bryst .. jeg tog til undersøgelse og vi blev enige om at jeg skulle have et par nye.. denne gang under musklen isteder for over.. jeg var overbevist om at det havde noget med silikone implantaterne at gøre men det sagde lægen nej til og at det havde noget med muskler og arvæv og sådan noget at gøre.. jeg stolede så bare på at det ville gå bedre anden gang... nu er det så ca 5 måneder siden jeg har fået det lavet .. og kanten som skulle forsvinde er forsvundet... fra det ene bryst og hoppet over på det andet !! (hvilket for mig til at tro at han bare har byttet rundt på implantaterne) 

..og nu står jeg bare tilbage med sådan en total dum følese.. skal jeg nu iiiigen til at brokke mig? ja selvfølgelig skal jeg det!! men jeg har sku ikke lavet mine bryster på det at de skulle laves 3 gange på 2 år !! er virkelig sur over det... dvs. IGEN igennem smerten! IGEN lade være med at lave noget i 3 måneder! og endnu større risiko for et grimmere ar! plus under fuld narkose igen!! 

kan man ikke kræve nogle penge tilbage eller noget? 

Lige et kort sidespring. Hvorfor i alverden må du intet lave i 3 måneder? Jeg var sygemeldt 2-3 uger og derefter måtte jeg lave alt jeg plejede på nær træning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Lige et kort sidespring. Hvorfor i alverden må du intet lave i 3 måneder? Jeg var sygemeldt 2-3 uger og derefter måtte jeg lave alt jeg plejede på nær træning.

jeg mente heller ikke sygemeldt, mener at jeg normalt træner fittnes og man må ikke løfte tunge vægter osvfør efter en 3 måneders tid .. 

Anmeld

7. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

jeg mente heller ikke sygemeldt, mener at jeg normalt træner fittnes og man må ikke løfte tunge vægter osvfør efter en 3 måneders tid .. 

Nå okay. 

Anmeld

7. februar 2013

LR85

Hvor har du fået det lavet? 

Anmeld

7. februar 2013

FrkDitte

Kamulla skriver:

okay...

hehe ja helt vildt... men det er jo også noget med ens hud bliver tyndere når man bliver ældre.. så hendes har sikkert set flotte ud ENGANG hehe...

men der må jo være noget om det siden nogen stadig får det lavet over.. anede jeg bare ikke man gjorde..

og god idé.. min mor fik sine lavet.. (under brystmusklen også) for øhm... 13-14år siden.. og hun har ikke fået skiftet hendes silikone/saltvands implantater.. og der er gået hul på det ene.. tumpen (må man gerne sige om sin mor i denne forbindelse) har ikke sparet op til vedligeholdese af de bryster der.. så hun har ingen penge til at få dem udskiftet.. ISÆR når der nu er hul på det ene...  

Ja hende på billedet har jo absolut heller ingen muskler at lægge dem under/over.. hun er jo bare skind og ben.. 

Tror du har helt ret i at ens skind bliver mere tynd jo ældre man bliver..og ens bryster (både med og uden implantater) ændrer sig også.. Det tager jeg til den tid... LOVER jeg ADLRIG kommer til at se ud som hende på billedet.. 

Hvor ærgerligt for din mor.. Nu spørger jeg dumt..but here it goes...

Når der er gået hul.. bliver implantatet så mindre??

Mine implantater er silikone.. og de er som sådan ikke flydende indeni.. bare en blød fast masse..

D.

Anmeld

7. februar 2013

Kamulla

FrkDitte skriver:

Ja hende på billedet har jo absolut heller ingen muskler at lægge dem under/over.. hun er jo bare skind og ben.. 

Tror du har helt ret i at ens skind bliver mere tynd jo ældre man bliver..og ens bryster (både med og uden implantater) ændrer sig også.. Det tager jeg til den tid... LOVER jeg ADLRIG kommer til at se ud som hende på billedet.. 

Hvor ærgerligt for din mor.. Nu spørger jeg dumt..but here it goes...

Når der er gået hul.. bliver implantatet så mindre??

Mine implantater er silikone.. og de er som sådan ikke flydende indeni.. bare en blød fast masse..

D.

ved ikke om det er blevet mindre.. tror jeg ikke.. men brystet er mere ujævnt vil jeg tro.. hun siger det svier og klør inden i brystet.. 

og det var for halvandet år siden hun fik bekræftet at der var gået hul (jeg fik lavet en brystformindskende operation samme sted som min mor fik en forstørrende, så hun blev hurtigt tjekket til mit tjek)

og hun har stadig ikke fået taget sig sammen.. fyyy...

og lyder godt.. nej hun er vist bare en pind med hudlapper (og silikone) hehe 

Anmeld

31. juli 2013

MerleSB

Anonym skriver:

Jeg har for lidt over et år siden fået silikone implantater.. men det gik ikke helt som det skulle, de var okey men man kunne mærke en kant på det ene bryst .. jeg tog til undersøgelse og vi blev enige om at jeg skulle have et par nye.. denne gang under musklen isteder for over.. jeg var overbevist om at det havde noget med silikone implantaterne at gøre men det sagde lægen nej til og at det havde noget med muskler og arvæv og sådan noget at gøre.. jeg stolede så bare på at det ville gå bedre anden gang... nu er det så ca 5 måneder siden jeg har fået det lavet .. og kanten som skulle forsvinde er forsvundet... fra det ene bryst og hoppet over på det andet !! (hvilket for mig til at tro at han bare har byttet rundt på implantaterne) 

..og nu står jeg bare tilbage med sådan en total dum følese.. skal jeg nu iiiigen til at brokke mig? ja selvfølgelig skal jeg det!! men jeg har sku ikke lavet mine bryster på det at de skulle laves 3 gange på 2 år !! er virkelig sur over det... dvs. IGEN igennem smerten! IGEN lade være med at lave noget i 3 måneder! og endnu større risiko for et grimmere ar! plus under fuld narkose igen!! 

kan man ikke kræve nogle penge tilbage eller noget? 

Hej,

Jeg skriver, fordi jeg har læst indlægget her på baby.dk omkring brystimplantater.

Jeg er journalist på et nyt program på DR2 og Aftenshowet. Her søger jeg efter kvinder, der har fået lavet en brystforstørrende operation. Især kvinder, der har fået lagt deres implantat ovenpå brystmusklen. Hvis det gør sig gældende for dig, må du meget gerne skrive eller ringe til mig.

Du skal IKKE vise dine bryster i tv på noget tidspunkt. Til at starte med, vil jeg bare gerne stille dig et par research-spørgsmål. Det er helt uforpligtende og vil være en kæmpe hjælp for mig.

Håber, du har mod på det.

Hvis du alternativt har nogle veninder, der kunne have lyst til at tale med mig, må du meget gerne sende det videre.

Tak for hjælpen!

Bedste Hilsener,

Merle Strand Banggaard

Journalist, DR Aktuelt

Mobil: 28 54 01 87

Mail: mesb@dr.dk

Anmeld

31. juli 2013

Zelinasmor

MerleSB skriver:

Hej,

Jeg skriver, fordi jeg har læst indlægget her på baby.dk omkring brystimplantater.

Jeg er journalist på et nyt program på DR2 og Aftenshowet. Her søger jeg efter kvinder, der har fået lavet en brystforstørrende operation. Især kvinder, der har fået lagt deres implantat ovenpå brystmusklen. Hvis det gør sig gældende for dig, må du meget gerne skrive eller ringe til mig.

Du skal IKKE vise dine bryster i tv på noget tidspunkt. Til at starte med, vil jeg bare gerne stille dig et par research-spørgsmål. Det er helt uforpligtende og vil være en kæmpe hjælp for mig.

Håber, du har mod på det.

Hvis du alternativt har nogle veninder, der kunne have lyst til at tale med mig, må du meget gerne sende det videre.

Tak for hjælpen!

Bedste Hilsener,

Merle Strand Banggaard

Journalist, DR Aktuelt

Mobil: 28 54 01 87

Mail: mesb@dr.dk

Skal det være nogle der har fået lagt over musklen? Jeg har fået lagt under og skal nu ind og opereres igen. Dog mindre denne gang. Kunne godt svare på spørgsmål hvis du ønsker dette. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.