silikonebryster! what to do???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.719 visninger
17 svar
1 synes godt om
7. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har for lidt over et år siden fået silikone implantater.. men det gik ikke helt som det skulle, de var okey men man kunne mærke en kant på det ene bryst .. jeg tog til undersøgelse og vi blev enige om at jeg skulle have et par nye.. denne gang under musklen isteder for over.. jeg var overbevist om at det havde noget med silikone implantaterne at gøre men det sagde lægen nej til og at det havde noget med muskler og arvæv og sådan noget at gøre.. jeg stolede så bare på at det ville gå bedre anden gang... nu er det så ca 5 måneder siden jeg har fået det lavet .. og kanten som skulle forsvinde er forsvundet... fra det ene bryst og hoppet over på det andet !! (hvilket for mig til at tro at han bare har byttet rundt på implantaterne) 

..og nu står jeg bare tilbage med sådan en total dum følese.. skal jeg nu iiiigen til at brokke mig? ja selvfølgelig skal jeg det!! men jeg har sku ikke lavet mine bryster på det at de skulle laves 3 gange på 2 år !! er virkelig sur over det... dvs. IGEN igennem smerten! IGEN lade være med at lave noget i 3 måneder! og endnu større risiko for et grimmere ar! plus under fuld narkose igen!! 

kan man ikke kræve nogle penge tilbage eller noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Fru Christensen

Jeg ved ikke hvordan sådan noget foregår. Men ville da ikke lige gå uden et . Puha! Synes godt nok det er for dårligt. Man bliver jo helt nervøs for hvis man selv skal igennem det en dag...

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

Du får lige en krammer

Men lige præcis derfor holder jeg mig fra sådan noget!!

Anmeld

7. februar 2013

Kamulla

der er ALTID en riciko når man får det lavet at det ikke bliver perfekt.. ens krop kan prøve at frastøde implantaterne og danne kampsler.. 

er ked af det ikke er gået som det skulle.. noget andet er, jeg troede ikke der var NOGEN der lagde implanteter over brystmusklen mere..  har du tjekket din kirrurg for at se om andre har dårlige oplevelser???

Anmeld

7. februar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg har for lidt over et år siden fået silikone implantater.. men det gik ikke helt som det skulle, de var okey men man kunne mærke en kant på det ene bryst .. jeg tog til undersøgelse og vi blev enige om at jeg skulle have et par nye.. denne gang under musklen isteder for over.. jeg var overbevist om at det havde noget med silikone implantaterne at gøre men det sagde lægen nej til og at det havde noget med muskler og arvæv og sådan noget at gøre.. jeg stolede så bare på at det ville gå bedre anden gang... nu er det så ca 5 måneder siden jeg har fået det lavet .. og kanten som skulle forsvinde er forsvundet... fra det ene bryst og hoppet over på det andet !! (hvilket for mig til at tro at han bare har byttet rundt på implantaterne) 

..og nu står jeg bare tilbage med sådan en total dum følese.. skal jeg nu iiiigen til at brokke mig? ja selvfølgelig skal jeg det!! men jeg har sku ikke lavet mine bryster på det at de skulle laves 3 gange på 2 år !! er virkelig sur over det... dvs. IGEN igennem smerten! IGEN lade være med at lave noget i 3 måneder! og endnu større risiko for et grimmere ar! plus under fuld narkose igen!! 

kan man ikke kræve nogle penge tilbage eller noget? 

Hejsa,

Jeg har selv fået lavet mine bryster,(6 år siden) dog helt uden problemer..

Men er det ikke noget med at der kan gå op til et år, før end de ligesom "sætter" sig til? Der gik et år med mine, før end de fik det naturlige udseende. 

Jeg tror virkelig ikke på at han har byttet om på implantaterne.. medmindre det er Jørn Ege du har fået dem lavet hos 

Selvfølgelig skal du gå til din kirurg igen og fortælle ham om det.. men umiddelbart er det tidligt at vurdere at de ikke dur.  

3 måneder hvor du ikke kan lave noget?? Det er da også længe at gå.. jeg havde 14 dage fri fra mit arbejde, og det var et fysisk hårdt arbejde og jeg var kun lidt øm det første stykke tid. Dog ventede jeg ca. 2 måneder med at spille fodbold.. og anden sport med løb..

Men det kommer måske an på hvilken måde du får dem opereret på? Og hvor meget du får i..

Jeg fik 300 cc i hvert. Gik fra en B-skål til en D. 

Jeg fik mine over brystmusklen, via folden under brystet. Fint lille tyndt ar, man slet ikke kan se fordi det sidder lige i folden..

Jeg ved ikke om du kan få pengene tilbage.. synes jeg har hørt om noget som hedder tilfredshedsgaranti... men er ikk sikker.. det skal nok fremgå på deres hjemmeside eller i de papirer du måske har fået..om det er noget de tilbyder..

Hvem har du fået dem lavet hos?

Mine er lavet hos Aros Privathospital i Århus.. supergodt sted..

Håber virkelig du finder en løsning.. 

D.

Anmeld

7. februar 2013

FrkDitte

Kamulla skriver:

der er ALTID en riciko når man får det lavet at det ikke bliver perfekt.. ens krop kan prøve at frastøde implantaterne og danne kampsler.. 

er ked af det ikke er gået som det skulle.. noget andet er, jeg troede ikke der var NOGEN der lagde implanteter over brystmusklen mere..  har du tjekket din kirrurg for at se om andre har dårlige oplevelser???

hejsa,

Jeg fik mine over brystmusklen.. og nu bliver jeg da lige nysgerrig..

Skulle det være dårligt?

D.

Anmeld

7. februar 2013

Kamulla

FrkDitte skriver:

hejsa,

Jeg fik mine over brystmusklen.. og nu bliver jeg da lige nysgerrig..

Skulle det være dårligt?

D.

det er bare det de startede med, men fandt ud af det var bedre at ligge under brystmusklen.. fordi at ens implantat hurtigt bliver synligt ved over brystmusklen.. 

de kirrurger jeg har snakket med har ikke lavet dem over i mange år... så bare derfor jeg nævner det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2013

FrkDitte

Kamulla skriver:

det er bare det de startede med, men fandt ud af det var bedre at ligge under brystmusklen.. fordi at ens implantat hurtigt bliver synligt ved over brystmusklen.. 

de kirrurger jeg har snakket med har ikke lavet dem over i mange år... så bare derfor jeg nævner det

HAHA...

Ja ok det billede illustrerer det vist meget godt.. 

Nu er det og over 6 år siden jeg fik mine lavet..

Min kirurg fortalte mig at hvis man havde fint med brystvæv i forvejen (hvilket jeg havde, B-skål), så var over brystmusklen fint..så vil det brystvæv man har udjævne overgangen..

Havde en veninde som fik hendes lavet samme dag, hun havde stort set ingen bryster og fik dem under brystmusklen, for ellers ville det blive for tydeligt...(vi fik dem dog ikke lavet samme sted..)

Mine ser helt naturlige ud. Ingen kant eller noget. Jeg dyrkede meget sport en overgang.. og gik derfor i bad med resten af holdet.. og ingen af dem kunne se de var opereret.. de blev meget overrasket, da snakken en dag faldt på silikonebryster og jeg fortalte det.. 

Min kæreste kunne heller ikke se det, eller mærke det.. det var først da han så arret under brystet at han spurgte..

Men nu skal mine jo skiftes ud på et tidspunkt.. og jeg tror bare jeg følger kirurgens anbefalinger... Skal hvert fald ikke ligne hende på billedet når jeg bliver gammel 

Go dag! 

D.

Anmeld

7. februar 2013

hekran

Kamulla skriver:

Hahahaha..... oh lord, skal aaaaldrig aaaaldrig få lavet bryster! Det er da et gyserbillede der vil noget!

Anmeld

7. februar 2013

Kamulla

FrkDitte skriver:

HAHA...

Ja ok det billede illustrerer det vist meget godt.. 

Nu er det og over 6 år siden jeg fik mine lavet..

Min kirurg fortalte mig at hvis man havde fint med brystvæv i forvejen (hvilket jeg havde, B-skål), så var over brystmusklen fint..så vil det brystvæv man har udjævne overgangen..

Havde en veninde som fik hendes lavet samme dag, hun havde stort set ingen bryster og fik dem under brystmusklen, for ellers ville det blive for tydeligt...(vi fik dem dog ikke lavet samme sted..)

Mine ser helt naturlige ud. Ingen kant eller noget. Jeg dyrkede meget sport en overgang.. og gik derfor i bad med resten af holdet.. og ingen af dem kunne se de var opereret.. de blev meget overrasket, da snakken en dag faldt på silikonebryster og jeg fortalte det.. 

Min kæreste kunne heller ikke se det, eller mærke det.. det var først da han så arret under brystet at han spurgte..

Men nu skal mine jo skiftes ud på et tidspunkt.. og jeg tror bare jeg følger kirurgens anbefalinger... Skal hvert fald ikke ligne hende på billedet når jeg bliver gammel 

Go dag! 

D.

okay...

hehe ja helt vildt... men det er jo også noget med ens hud bliver tyndere når man bliver ældre.. så hendes har sikkert set flotte ud ENGANG hehe...

men der må jo være noget om det siden nogen stadig får det lavet over.. anede jeg bare ikke man gjorde..

og god idé.. min mor fik sine lavet.. (under brystmusklen også) for øhm... 13-14år siden.. og hun har ikke fået skiftet hendes silikone/saltvands implantater.. og der er gået hul på det ene.. tumpen (må man gerne sige om sin mor i denne forbindelse) har ikke sparet op til vedligeholdese af de bryster der.. så hun har ingen penge til at få dem udskiftet.. ISÆR når der nu er hul på det ene...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.