Afbetaling på nye bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

TeamRocket

Lancome31 skriver:

Hej. jeg har selv fået lavet bryster, og det er en kæmpe gave, men jeg er glad for jeg betalte mine kontant, de skal dog laves om her i år, skal bare have tid først, så det bliver nok til sommer, stedet har tilbudt mig at lave dem om, grundet kosmetisk fejl, og jeg næver det for tænkt, hvis ikke de ville betale det, så skulle jeg selv og så ville det ikke være sjovt at stå med et lån med renter og det hele, når det sagt, så vil jeg guide dig bedst muligt i forhold til, at du har besluttet dig du vil lån, men så kan vi lige så finde noget, der uden renter.  

Du skal vælge sundhedskonto eller sundhedslån find det på google, det er rentefrit og studerende kan også låne, så betaler du kun det som brysterne koster. Lån med renter er dumt, lad være med det, det er for dyrt.

Og lige et godt råd med på vejen få mere i end du lige går og tænker du skal have i, de fleste siger, at de skulle have haft dem større, så vælge lige lidt mere end du på tænker. Bare en god erfaring jeg lige giver videre.  

Godt indlæg, har hørt det samme mht størrelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Maise86

Anonym skriver:

Gør det? Hvor fedt jeg troede måske at alle ville synes at det ville være åndssvagt med afbetaling men når man ikke har en chance for at spare op så er der ikke rigtig andre muligheder

Det er jeg sikker på at mange også ville synes. Men hvis man har rås til at lægge pengene hver måned, så kan jeg ikke se hvad problemet er.

Ja brysterne bliver dyrere end hvis man havde pengene selv, men hvis man selv føler de er det værd, så kan jeg ikke se problemet

Anmeld

7. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Vi har netop lånt pengene igennem en VIP ansøgning hos sparxpress,og jeg skal have dem lavet i næste uge. 

Hos sparxpress er renten noget lavere end det eksempel der er stillet op her,hvis man som mig,skal opereres hos nygart i kbh,og ansøger igennem dem. 

Anmeld

7. februar 2013

mth1987

Mor_til_2_unger skriver:

Vi har netop lånt pengene igennem en VIP ansøgning hos sparxpress,og jeg skal have dem lavet i næste uge. 

Hos sparxpress er renten noget lavere end det eksempel der er stillet op her,hvis man som mig,skal opereres hos nygart i kbh,og ansøger igennem dem. 

Kan du ikk lægge ind hvad det koster for dig at låne til bryster. Så man kan se det

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Kan du give en mere detaljer om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.