Afbetaling på nye bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Maise86

Anonym skriver:

Samlet kreditbeløb: 30.000 kr.
Månedlig Ydelse: 731 kr.
ÅOP: 16 %
Fast nominel rente 12,68 %
Oprettelsesgebyr: 900 kr.
Adm. gebyr pr. mdr.: 25 kr.
Løbetid: 60 ydelser
Sum af ydelser: 43.808 kr.

Det ser da meget fint ud.

Jeg kunne godt være fristet, da jeg står i samme situation som dig hvor jeg er under uddannelse og alene med 2 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Det ser da meget fint ud.

Jeg kunne godt være fristet, da jeg står i samme situation som dig hvor jeg er under uddannelse og alene med 2 børn

Gør det? Hvor fedt jeg troede måske at alle ville synes at det ville være åndssvagt med afbetaling men når man ikke har en chance for at spare op så er der ikke rigtig andre muligheder

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Det kunne jeg faktisk godt finde på

Kunne du?

Fedt at høre

Anmeld

6. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Kunne du?

Fedt at høre

Ja, jeg ved vi aldrig ville få sparet 30.000kr sammen. Så syntes det er fedt at der er den mulighed

Anmeld

6. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg kunne godt finde på andet (end renter) at bruge 13808 kr på

Selvom jeg skulle vente til min uddannelse var færdig

Men det betyder jo næsten bare hele verden for nogle, så hvis forholdene ellers er i orden, så spring da ud i det?

Personligt ville jeg helt sikkert vente indtil jeg havde råd, men jeg er heller ikke færdig med at få børn

Anmeld

6. februar 2013

booster_88

Jeg syntes det er rigtig fint man kan gøre det, hvorfor skulle man ikke kunne afbetale for et par bryster som man kan på et tv. Fordelen ved brysterne er da bare det giver højere selvtillid.

Jaja man kan ikke se tv i dem, så skulle det da være en hyper luksus udgave   Men det er super fedt man kan gøre det syntes jeg.

Hvis du virkelig kan mærke på dig selv at du ønsker dig det, og du brænder for det, så go for it.

Anmeld

6. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har fået lavet større/mindre bryster og så betalt på afbetaling?

Jeg kunne sagtens finde på det .. 

Min selvtillid er  Efter to graviditeter

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Puha, kan det mon ikke gøres billigere igennem banken??

Anmeld

7. februar 2013

Lancome31

Hej. jeg har selv fået lavet bryster, og det er en kæmpe gave, men jeg er glad for jeg betalte mine kontant, de skal dog laves om her i år, skal bare have tid først, så det bliver nok til sommer, stedet har tilbudt mig at lave dem om, grundet kosmetisk fejl, og jeg næver det for tænkt, hvis ikke de ville betale det, så skulle jeg selv og så ville det ikke være sjovt at stå med et lån med renter og det hele, når det sagt, så vil jeg guide dig bedst muligt i forhold til, at du har besluttet dig du vil lån, men så kan vi lige så finde noget, der uden renter.  

Du skal vælge sundhedskonto eller sundhedslån find det på google, det er rentefrit og studerende kan også låne, så betaler du kun det som brysterne koster. Lån med renter er dumt, lad være med det, det er for dyrt.

Og lige et godt råd med på vejen få mere i end du lige går og tænker du skal have i, de fleste siger, at de skulle have haft dem større, så vælge lige lidt mere end du på tænker. Bare en god erfaring jeg lige giver videre.  

Anmeld

7. februar 2013

TeamRocket

Mine bryster er super vigtige for mig så hvis de blev grimme ville jeg ikke tøve et sekund med at få dem fixet, om jeg så skulle låne pengene til en dyr rente, livet er for kort til at være ked af sin krop. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.