Skal lige brokke mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

LBK

Tauf skriver:

Vi har været i skoven og gå tur og geocache lidt. Vi møde så en masse der går tur med deres hunde som løber løs et stykke foran deres ejer. Når så ejerne kommer siger de hver gang med stort smil " den gør ikke noget" Den ene af hundene kommer hen og knurre af os. Hun siger også den gør ikke noget. Så siger ej men den står og knurre af os.Ja det gør hunde jo.. Øh nej.

Vi er ikke så glæde for dyr hjemme ved os. Det er helt fint andre har hunde. Det har jeg ikke noget i mod. Det jeg faktisk har mest i mod er at de siger de ikke gør noget. De har aldrig mødt mig før og du ved ikke hvordan den vil reagere over for mig.

Jeg syntes at hvis de skal gå løse skal de altså gå så tæt på dem at de kan komme dem i snor når der kommer andre.

Ihh brok brok brok

Forstår udemærket din brok.. Jeg har samme holdning og ville blive lige så irriteret over at møde løse hunde og det skal lige siges, at jeg selv er hundeejer til to store hunde.

"de gør ikke noget". Det kan man ikke som hundeejer være sikker på. For hunde er af natur vilde og rovdyr, så du kan ikke regne med dem.

Løse hunde er i mine øjne bandlyst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Silas <3

Mettefpigen skriver:

Nu mener jeg heller ikk hundeskov... Der hvor jeg bor pt er et familie område... Og meget græs og sådan noget... Og der går folk også med deres hunde uden snor... Og jeg synes ikk det er fedt at hundene går flere meter foran ejeren uden at de gør noget når man skal forbi dem....

Det er jeg enig i 

Anmeld

6. februar 2013

MyLove E

Silas <3 skriver:

jeg elsker hunde, og ser det ikke som et problem med mindre de ikke har kontrol over deres hund

her hvor jeg bor er der en stor hundeskov, kan det ha været en hundeskov i var i? 

Med en hjerte sti i?? Nej det jeg tror jeg ikke. og igen tror jeg ikke på at der er nogen der har 100% styr på sin hund. Og slet ikke i en skov. Hvis den ser et dyr f.eks.

Anmeld

6. februar 2013

Clisolka

Jeg er enig 

Jeg er ikke tryg ved situationen når der kommer en hund løbende imod mig der ikke er i snor, og som jeg slet ikke kender, og jeg er slet ikke tryg når jeg har Isabella på 2 år med mig. 

Det kan godt være den ikke gør noget, men som flere skriver, det ved man ikke på forhånd 

Nu bor vi i et område, hvor der er mange hunde både i og uden snor - de fleste kender jeg, men der er et par stykker som jeg ikke bryder mig om, dem går jeg langt udenom. 

Anmeld

6. februar 2013

MyLove E

Nemesis skriver:

her skal hunden være i snor i skoven, så det sker ikke.

Anmeld

6. februar 2013

3rollinger

Tauf skriver:

Vi har været i skoven og gå tur og geocache lidt. Vi møde så en masse der går tur med deres hunde som løber løs et stykke foran deres ejer. Når så ejerne kommer siger de hver gang med stort smil " den gør ikke noget" Den ene af hundene kommer hen og knurre af os. Hun siger også den gør ikke noget. Så siger ej men den står og knurre af os.Ja det gør hunde jo.. Øh nej.

Vi er ikke så glæde for dyr hjemme ved os. Det er helt fint andre har hunde. Det har jeg ikke noget i mod. Det jeg faktisk har mest i mod er at de siger de ikke gør noget. De har aldrig mødt mig før og du ved ikke hvordan den vil reagere over for mig.

Jeg syntes at hvis de skal gå løse skal de altså gå så tæt på dem at de kan komme dem i snor når der kommer andre.

Ihh brok brok brok

Jeg har en lille datter paa tre aar der er rigtig bange for hunde, saa jeg er helt af samme mening som dig.

Hun kommer skrigende hen til mig naar der er hunde i naerheden, ogsaa selvom hunden er paa stoerrelse med en rotte. Og jeg faar ogsaa altid den der "den goer ikke noget", og det er jeg egentlig ret ligeglad med, hun vil stadig ikke have at de kommer i naerheden. Og hun gaar ihvertfald ikke hen til hunden, saa det er kun hvis hunden er loes at den kommer taet paa.

Anmeld

6. februar 2013

wamse

Jeg er hundeejer, og er lige så træt af løse hunde.

Jeg har en lille gravhund, og sidste år var vi ude ved en gammel grusgrav med ham, og jeg har ham altid i snor, der kom en hund uden snor, og ejeren på cykel ved siden af. Hans hund for hen og bed min lille basse, og så skred de sgu

Jeg har den mest godmodige lille gravbasse, men jeg ville aldrig lade ham gå uden snor, ihvertfald så kun i hundeskoven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.