Skal lige brokke mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

MyLove E

Vi har været i skoven og gå tur og geocache lidt. Vi møde så en masse der går tur med deres hunde som løber løs et stykke foran deres ejer. Når så ejerne kommer siger de hver gang med stort smil " den gør ikke noget" Den ene af hundene kommer hen og knurre af os. Hun siger også den gør ikke noget. Så siger ej men den står og knurre af os.Ja det gør hunde jo.. Øh nej.

Vi er ikke så glæde for dyr hjemme ved os. Det er helt fint andre har hunde. Det har jeg ikke noget i mod. Det jeg faktisk har mest i mod er at de siger de ikke gør noget. De har aldrig mødt mig før og du ved ikke hvordan den vil reagere over for mig.

Jeg syntes at hvis de skal gå løse skal de altså gå så tæt på dem at de kan komme dem i snor når der kommer andre.

Ihh brok brok brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Mettefpigen

Det er jeg 100% enig i .... Folk skal holde deres hunde i snor når der kommer andre mennesker....

Anmeld

6. februar 2013

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Det er jeg 100% enig i .... Folk skal holde deres hunde i snor når der kommer andre mennesker....

Jeg tror vi mødte 7 der gik med deres hunde løs og kun en gav snor på...

Anmeld

6. februar 2013

Mettefpigen

Tauf skriver:

Jeg tror vi mødte 7 der gik med deres hunde løs og kun en gav snor på...

Jeg hader det! Min mor er bange for hunde, og derfor går det mig mere på....

Anmeld

6. februar 2013

Silas <3

jeg elsker hunde, og ser det ikke som et problem med mindre de ikke har kontrol over deres hund

her hvor jeg bor er der en stor hundeskov, kan det ha været en hundeskov i var i? 

Anmeld

6. februar 2013

Mettefpigen

Silas <3 skriver:

jeg elsker hunde, og ser det ikke som et problem med mindre de ikke har kontrol over deres hund

her hvor jeg bor er der en stor hundeskov, kan det ha været en hundeskov i var i? 

Jeg ser det som et problem når hunden går flere meter foran ejeren....

Anmeld

6. februar 2013

Nemesis

her skal hunden være i snor i skoven, så det sker ikke.

Anmeld

6. februar 2013

Silas <3

Mettefpigen skriver:

Jeg ser det som et problem når hunden går flere meter foran ejeren....

det gør jeg ikke hvis det er en hundeskov og ejeren har kontrol på sin hund  

Anmeld

6. februar 2013

Mettefpigen

Silas <3 skriver:

det gør jeg ikke hvis det er en hundeskov og ejeren har kontrol på sin hund  

Nu mener jeg heller ikk hundeskov... Der hvor jeg bor pt er et familie område... Og meget græs og sådan noget... Og der går folk også med deres hunde uden snor... Og jeg synes ikk det er fedt at hundene går flere meter foran ejeren uden at de gør noget når man skal forbi dem....

Anmeld

6. februar 2013

Miss Kat

Jeg er faktisk enig.... Hvis man besøger folk der har hund, er det en anden snak, så er man der på deres præmisser og i hundens eget hjem, men i det offentlige rum bør man ikke føle sig "forulempet" på den måde. Der bliver ikke taget hensyn til dem, der faktisk er skrækslagne for hunde. Der findes masser af hundeparker, hvor de kan løbe frit omkring, så jeg kan ikke forstå, at nogle hundeejere ikke tager det hensyn til deres omgivelser. Dette gælder i øvrigt flere aspekter end blot hunde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.