Fed creme til savleeksem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Tip!

Jeg har brugt oseaner af penge på forskellige cremer til min søn. Han har haft voldsom børne eksem siden han var 2 1/2 måned gammel. 

Jeg fik anbefalet marselisborg creme og nu bruger vi ikke andet creme. Vi køber 1 kg af gangen til 260 kr. Det virker bare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Jok123

Twinkle little star skriver:

Jeg har brugt oseaner af penge på forskellige cremer til min søn. Han har haft voldsom børne eksem siden han var 2 1/2 måned gammel. 

Jeg fik anbefalet marselisborg creme og nu bruger vi ikke andet creme. Vi køber 1 kg af gangen til 260 kr. Det virker bare 

Jeg endte med at prøve ceridal da marselisborg cremen kun ku fåes i en stor tube, og det synes jeg var lige voldsomt nok når jeg ikke ved om den virker derudover sagde ham på apoteket at der er vand i den??

Men virker ceridal ik, så prøver vi marselisborg som det næste  

Anmeld

6. februar 2013

Pige2009

Jok123 skriver:

Min søn på 14 mdr. har hele vinteren haft savleeksem. Vi har været ved lægen en del gange efterhånden, da diverse salver ikke kan tage det. Problemet er at de salver der virker må vi kun bruge i max 1 uge, og når vi så stopper går det galt igen. Vi var oppe hos lægen her til morgen og fik bare af vide at vi sku prøve en af de tidligere salver igen i 1 uge, og så skulle vi supplere med en MEGET MEGET fed creme uden vand i. Hun nævnte en masse navne som jeg ik kan huske nu, deriblandt Marselisborg creme. Er der nogen der har erfaringer med den?

Jeg har fået anbefalet Elisabeth Ardens Eight Hour, men den synes lægen jeg sku holde mig fra da der er parabener i. Hvilke fede cremer kan I anbefale??

Ceridal, Decubal, Aderma og Locobase Her bruger vi Decubal og Aderma exomega...

Anmeld

6. februar 2013

Tip!

Jok123 skriver:

Jeg endte med at prøve ceridal da marselisborg cremen kun ku fåes i en stor tube, og det synes jeg var lige voldsomt nok når jeg ikke ved om den virker derudover sagde ham på apoteket at der er vand i den??

Men virker ceridal ik, så prøver vi marselisborg som det næste  

Marselisborg creme er billigere i længden end de andre cremer  

ja der er vand i marselisborg cremen, men det tænker jeg nu også at der er i de dyre a derma creme. 

Marselisborg har flere klinikker rundt i landet, da de har speciale i eksem, psoreasis og andre hud sygdomme  

Anmeld

6. februar 2013

Jok123

Twinkle little star skriver:

Marselisborg creme er billigere i længden end de andre cremer  

ja der er vand i marselisborg cremen, men det tænker jeg nu også at der er i de dyre a derma creme. 

Marselisborg har flere klinikker rundt i landet, da de har speciale i eksem, psoreasis og andre hud sygdomme  

Det var bare lægen der sagde at jeg sku ha en uden vand, men så sagde hun så at jeg sku prøve marselisborg creme

nu fortryder jeg helt at jeg ik tog marselisborg cremen med også.. Nå men det kan jeg jo altid gøre senere

tusind tak for svar allesammen

Anmeld

6. februar 2013

Tip!

Jok123 skriver:

Det var bare lægen der sagde at jeg sku ha en uden vand, men så sagde hun så at jeg sku prøve marselisborg creme

nu fortryder jeg helt at jeg ik tog marselisborg cremen med også.. Nå men det kan jeg jo altid gøre senere

tusind tak for svar allesammen

Jeg tror at du kan bestille en tube hjem med marselisborg creme med 180 ml eller sådan noget til ca 100 kr.. Men jeg køber en spand creme ca hvert halve år, så det er ikke slemt.. A derma exomega er Mega dyr, og bestemt ikke så effektiv som marselisborg min erfaring  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.