Fed creme til savleeksem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Jok123

Min søn på 14 mdr. har hele vinteren haft savleeksem. Vi har været ved lægen en del gange efterhånden, da diverse salver ikke kan tage det. Problemet er at de salver der virker må vi kun bruge i max 1 uge, og når vi så stopper går det galt igen. Vi var oppe hos lægen her til morgen og fik bare af vide at vi sku prøve en af de tidligere salver igen i 1 uge, og så skulle vi supplere med en MEGET MEGET fed creme uden vand i. Hun nævnte en masse navne som jeg ik kan huske nu, deriblandt Marselisborg creme. Er der nogen der har erfaringer med den?

Jeg har fået anbefalet Elisabeth Ardens Eight Hour, men den synes lægen jeg sku holde mig fra da der er parabener i. Hvilke fede cremer kan I anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Pikku Myy

Jok123 skriver:

Min søn på 14 mdr. har hele vinteren haft savleeksem. Vi har været ved lægen en del gange efterhånden, da diverse salver ikke kan tage det. Problemet er at de salver der virker må vi kun bruge i max 1 uge, og når vi så stopper går det galt igen. Vi var oppe hos lægen her til morgen og fik bare af vide at vi sku prøve en af de tidligere salver igen i 1 uge, og så skulle vi supplere med en MEGET MEGET fed creme uden vand i. Hun nævnte en masse navne som jeg ik kan huske nu, deriblandt Marselisborg creme. Er der nogen der har erfaringer med den?

Jeg har fået anbefalet Elisabeth Ardens Eight Hour, men den synes lægen jeg sku holde mig fra da der er parabener i. Hvilke fede cremer kan I anbefale??

Vi har haft det samme problem. Vi klarede det med Ceridal fedtcreme fra apoteket. Det vigtige er vist bare at der ikke må være vand i.

Jeg ville også holde mig fra parabener, så længe der er alternativer

Anmeld

6. februar 2013

livhemdrup

Jeg ville bruge helo creme. Den bruger vi her. 

Anmeld

6. februar 2013

2721

Pikku Myy skriver:

Vi har haft det samme problem. Vi klarede det med Ceridal fedtcreme fra apoteket. Det vigtige er vist bare at der ikke må være vand i.

Jeg ville også holde mig fra parabener, så længe der er alternativer

Enig eller Adermas fedt crem

Anmeld

6. februar 2013

Nemesis

Ceridal er rigtig god. Bruges her og til natten bruger vi locobase repair så huden heler hurtigere.

Anmeld

6. februar 2013

Jok123

A-Derma har vi prøvet og den hjælper heller ik.. jeg vil prøve at købe Ceridal, og så se om det hjælper Den har jeg også hørt skulle være god.

Anmeld

6. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jok123 skriver:

A-Derma har vi prøvet og den hjælper heller ik.. jeg vil prøve at købe Ceridal, og så se om det hjælper Den har jeg også hørt skulle være god.

Ceridal inholder også vand

Anmeld

6. februar 2013

sne190810

Aisha skriver:

Ej, det gør den nu altså ikke ikke den omtalte creme

Ceridal produkter, hvor de kan læse om produkterne.

Anmeld

6. februar 2013

Jok123

Aisha skriver:

Det står der da på nettet at den ikke gør

Fandt lige dette:

Ceridal Fedtcreme indeholder ikke vand og er derfor en perfekt beskyttelse i de blæsende og kolde vintermåneder, da du ikke skal bekymre dig om kuldeskader i huden.

Anmeld

6. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jok123 skriver:

Det står der da på nettet at den ikke gør

Fandt lige dette:

Ceridal Fedtcreme indeholder ikke vand og er derfor en perfekt beskyttelse i de blæsende og kolde vintermåneder, da du ikke skal bekymre dig om kuldeskader i huden.

Jeg mente ellers at den gjorde. Jeg har en uåbnet pakke der hjemme og en åben jeg har brugt. Men den var ikke god til min eksem ramte dreng. Jeg bruger alle A Derma s produkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.