hvornår er man i 6. måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Okay tak for dit svar kan du huske om du skulle have nogle lægelige papir med på det?

Det var fordi jeg havde hørt nogle sige man ikke måtte flyve efter 6. månede og andre sige 8. måned og så tænkte jeg om man kunne være i f.eks. 5,5 måned eller om det så hed 6. måned.

Nej, det skulle jeg skam ikke Ingen ko på isen der. De fleste flyselskaber siger 4 uger før termin. Men det svinger alt efter hvem du skal flyve med. Jeg kan faktisk ik engang huske hvem vi fløj med.. men er ret sikker på alle flysekskaber tillader når du er inden uge 30 ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Nej, det skulle jeg skam ikke Ingen ko på isen der. De fleste flyselskaber siger 4 uger før termin. Men det svinger alt efter hvem du skal flyve med. Jeg kan faktisk ik engang huske hvem vi fløj med.. men er ret sikker på alle flysekskaber tillader når du er inden uge 30 ihvertfald

Okay det er bare iorden, mange tak for hjælpen

Anmeld

6. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Er anonym, da jeg ikke en gang er gravid endnu, men vi kun har planer om snart at skulle i behandling, så mener ikke venner og familie skal kunne følge med i min tråd endnu.

Jeg ville hører hvor langt skal man være henne for at må flyve?

Og vil du være sød at definere hvornår man er i den besteme måned i forhold til antal uger?

Jeg spørger da vi egentlig allerede har bestilt ferien, men først nu kommer jeg til at tænke på hvis det rent faktisk lykkes i første forsøg vil jeg være i uge 24. og måske endda hvis vi får en meget hurtig tid vil jeg være i uge 28.

Det er forskelligt fra flyselskab til flyselskab. Nogle steder kan du flyve helt ind til 2 uger før termin med en lægeerklæring der siger ok, og andre steder 1 måned før med lægeerklæring

Anmeld

6. februar 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Okay det er bare iorden, mange tak for hjælpen

Velbekomme og held og lykke med pb

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Det er forskelligt fra flyselskab til flyselskab. Nogle steder kan du flyve helt ind til 2 uger før termin med en lægeerklæring der siger ok, og andre steder 1 måned før med lægeerklæring

Okay tak for hjælpen  

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Velbekomme og held og lykke med pb

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.