hvornår er man i 6. måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Er anonym, da jeg ikke en gang er gravid endnu, men vi kun har planer om snart at skulle i behandling, så mener ikke venner og familie skal kunne følge med i min tråd endnu.

Jeg ville hører hvor langt skal man være henne for at må flyve?

Og vil du være sød at definere hvornår man er i den besteme måned i forhold til antal uger?

Jeg spørger da vi egentlig allerede har bestilt ferien, men først nu kommer jeg til at tænke på hvis det rent faktisk lykkes i første forsøg vil jeg være i uge 24. og måske endda hvis vi får en meget hurtig tid vil jeg være i uge 28.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Sabsy

Jeg tror det er fra uge 32 man ikke må men bliver i tvivl om det er fra uge 36.. Men håber du finder ud af det og held og lykke

Anmeld

6. februar 2013

Sabsy

SAS siger fire uger før termin - og ellers skal der udfyldes formular - to uger for må man ikke..

Men det er forskelligt fra rejseselskab til rejseselskab

Anmeld

6. februar 2013

henh01

Da jeg skulle til Tyrkiet i 2010 var det 8 uger før termin.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Jeg tror det er fra uge 32 man ikke må men bliver i tvivl om det er fra uge 36.. Men håber du finder ud af det og held og lykke

Tak for dine to svar Så kan jeg hører jeg sagtens kan flyve der. Forresten ved du om man skal have en lægeerklæring eller andet med når man flyver?

Anmeld

6. februar 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Er anonym, da jeg ikke en gang er gravid endnu, men vi kun har planer om snart at skulle i behandling, så mener ikke venner og familie skal kunne følge med i min tråd endnu.

Jeg ville hører hvor langt skal man være henne for at må flyve?

Og vil du være sød at definere hvornår man er i den besteme måned i forhold til antal uger?

Jeg spørger da vi egentlig allerede har bestilt ferien, men først nu kommer jeg til at tænke på hvis det rent faktisk lykkes i første forsøg vil jeg være i uge 24. og måske endda hvis vi får en meget hurtig tid vil jeg være i uge 28.

Jeg fløj til Nice, da jeg var omkring 24. uge No problemos der.

Det med bestemt måned i forhold til bestemt antal uger, det forstår jeg ikke lige det spørgsmål? 24. uge må jo være 6. måned. Jeg brugte kun tælling af uger i min graviditet.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Da jeg skulle til Tyrkiet i 2010 var det 8 uger før termin.

okay mange tak for hjælpen

Anmeld

6. februar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Tak for dine to svar Så kan jeg hører jeg sagtens kan flyve der. Forresten ved du om man skal have en lægeerklæring eller andet med når man flyver?

Det behøver du vidst ikke, kun hvis det er efter de sidste 4 uger
Ifølge SAS

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg fløj til Nice, da jeg var omkring 24. uge No problemos der.

Det med bestemt måned i forhold til bestemt antal uger, det forstår jeg ikke lige det spørgsmål? 24. uge må jo være 6. måned. Jeg brugte kun tælling af uger i min graviditet.

Okay tak for dit svar kan du huske om du skulle have nogle lægelige papir med på det?

Det var fordi jeg havde hørt nogle sige man ikke måtte flyve efter 6. månede og andre sige 8. måned og så tænkte jeg om man kunne være i f.eks. 5,5 måned eller om det så hed 6. måned.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Det behøver du vidst ikke, kun hvis det er efter de sidste 4 uger
Ifølge SAS

okay det er bare iorden, tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.