Problemer med kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Se at komme væk fra ham! Har du ikke noget familie der kan hjælpe dig? INGEN fotjenner at blive slået på! Kram herfra

Har mine forældre, fortalte d til min mor og hun sagde hvis han næste gang gør d skal jeg tag hæs dem, og hvis han ikke giver min søn skal vi ringe til politiet men tænk hvis politiet ikke gør noget? Så skal min søn være hos ham? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Præcis det samme jeg ville skrive!

Et barn skal ikke vokse op med en voldelig og manipulerende far! Og når der ingen kærlighed er, så er det da bare med at komme væk og det hurtigst muligt!

Jeg har svært ved at give slip og han er god til at manipulere med mig, han ved hvordan han kan få mig til at sætte mig lige der hvor han vil. Jeg har mistet alt hvad jeg var før, jeg er Inter nær d samme som da jeg var uden ham. 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har svært ved at give slip og han er god til at manipulere med mig, han ved hvordan han kan få mig til at sætte mig lige der hvor han vil. Jeg har mistet alt hvad jeg var før, jeg er Inter nær d samme som da jeg var uden ham. 

Du skriver selv, lige præcis hvorfor du skal derfra og at det kun kan gå for langsomt!

Snak evt. med et krisecenter eller mødrehjælpen om hvordan du kommer væk! Er sikker på, at de kan hjælpe dig, for det du oplever er der ingen der har fortjent, heller ikke dig!

Anmeld

5. februar 2013

Nemesis

synes det lyder til at du har brug for mere støtte til at få løst det her. Jeg synes du skal ringe til mødrehjælpen og snakke med dem.

Det ER rigtig at flytter du din adresse fra jeres fælles adresse så kan du ikke bare flytte jeres søns adresse uden din forlovedes samtykke.

måske du kan spørge ham mens du optager det..eller måske du kan få ham til at skrive under på et stykke papir hvor du har skrevet at du godt må flytte MED barnet eller bare barnets navn...måske du kan fange ham på et godt tidspunkt??

uanset hvad, så skal du klart ud af det! INGEN fortjener at blive slået og sker det igen, så skal du altså anmelde det...ellers kan de jo blive jeres søn når han bliver lidt større,

Anmeld

5. februar 2013

Clisolka

Hvorfor finder du dig i at blive slået?

Jeg har været i det samme - og gør det aldrig igen!! Ingen mand skal aldrig nogensinde lægge hånd på mig mere 

Det er nemt nok for os at skrive at du skal gå fra din kæreste, men det er dig der skal gøre op med dig selv om du er parat. Du bliver nødt til at tænke over, om det er et forhold du vil blive i - både for dig og din søn. Hvad hvis han slår dig igen, hvad hvis det går ud over din søn?

Anmeld

5. februar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Har mine forældre, fortalte d til min mor og hun sagde hvis han næste gang gør d skal jeg tag hæs dem, og hvis han ikke giver min søn skal vi ringe til politiet men tænk hvis politiet ikke gør noget? Så skal min søn være hos ham? 

Hvis du melder ham for vold så lader de jo ikke din søn blive hos ham!

Anmeld

5. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved hvad du gennemgår. Er ked af at der også er er barn involveret. Det må være hårdt og så er det enormt skadeligt for barnet. Skynd dig at rådføre dig med LOK så du kan komme ud af det her rod. 

Håber du finder styrken til at forlade ham. For din egen skyld og især for dit barns skyld. 

Du er velkommen til at skrive privat, også hvis det bare er "brok". 

Held og lykke 

Anmeld

5. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Glemte lige at skrive. Tal med et krisecenter. Hvis du bor på et krisecenter må du godt tage dit barn med dig. 

Anmeld

5. februar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Problemet er jeg elsker ham selvom jeg ikke er lykkelig så kan jeg ikke lide tanken om at en anden skal ligge med ham. Men på den anden side skal d jo hellere ikke gå ud over min søns opvækst og mig. 

Man skal IKKE tolerere alt bare fordi man elsker en mand! Man tror ikke man kan leve uden dem, når man er i forholdet, men når man kommer væk fra det, finder man ud af at man sagtens kan leve uden ham og at man fortjener bedre!

INGEN bør være i et forhold hvor de ikke er lykkelige! og slet ikke når der er børn involveret! Det er klart nemmest og bedst for barnet at forældrene bor sammen, men KUN hvis det er et godt forhold. To lykkelige forældre der bor hver for sig, er LANGT bedre en to ulykkelig forældre som bor sammen!

Håber du får noget hjælp, så du kan komme væk fra den skrækkelige mand!

Anmeld

5. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Problemet er jeg elsker ham selvom jeg ikke er lykkelig så kan jeg ikke lide tanken om at en anden skal ligge med ham. Men på den anden side skal d jo hellere ikke gå ud over min søns opvækst og mig. 

Tag ind på Mødrehjælpen imorgen og få rådgivning! Selvom din søn er så lille, påvirker det ham stadig, så i min optik skal du bare væk fra det forhold - NU! Hvis du er i tvivl om forældremyndigheden, så ring ind til SFV og forhør dig. Han kan ikke enevældigt give sig sig selv fuld forældremyndighed, hvis ikke du har skrevet under...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.