Problemer med kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Anonym trådstarter

Mig og kæresten har været sammen til sommer i 4 år, vi har et barn på 3 1/2 måned, han har slået mig utallige gange, og hver eneste gang vi skændes må jeg ikke tale i høj tone, ellers bander han af mig og hele min familie, oveni i det hvis jeg svare tilbage så kan jeg få tæsk. Min søn bliver ikke ammet længere pga min mælkeproduktion gik ned da han lå indlagt på hospitalet, prøvede at genproducere mælken men blev mentalt og fysisk træt til det. Så besluttede at han fuldt ud sku leve af mme. 

Nu er spørgsmålet bare, at jeg er død træt når vi mindst en gang om måned skal skændes sådan her. 

Han truer med at tag vores søn fra mig, og at jeg skal finde en bolig til mig selv, da i hans navn har vi fået en ny bolig hvilket nøgler vi får først om en månedstid. 

Når alt det her er sagt plus han siger han fortryder af at han ikke har knaldet med en masse tøser før han giftede sig, og at han vil have vores søn skal gøre det. Han kalder mig grim, og alt pis oh papir. 

Men når jeg græder og har brug for trøst er han ikke her for mig, han griner ad det engang vk er venner igen. Hvilket såre mig. 

Han lytter aldrig til råd fra mig og hans skide fætter manipulere med ham når vi holder fest eller noget ligne. 

Men igår aftes da vi fik d bedre sagde han jeg tag ikke vores søn fra dig, tag ham med dig. Og han siger at jeg ikke elsker ham men vil bare væk fra ham. 

Han siger det kan godt være jeg er skyld i det men han det ikke lige hvad han gør forkert. For i hans øjne er jeg klart den der gør alt forkert. 

Da vi skulle udfylde barnets navn osv, var jeg der men da det kom til forældrenyndigheden var jeg lige på toilettet, og han sagde han har gjort d fælles. Men nu stoler jeg slet ikke på Ham længere har bare mistet alt tillid og respekt der var for ham. 

Hvis jeg skrider med min søn, kan han så godt have vores søn eller vinde sagen og tag min søn fra mog? Jeg dør uden min søn. Og i øvrigt har j barsel og jeg passer på vores søn mest. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Anonym trådstarter

giftede sig det skulle stå da vi kom sammen ! (vi er forlovet )

Anmeld

5. februar 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

giftede sig det skulle stå da vi kom sammen ! (vi er forlovet )

fatter slet ik hva Fan (BIB) du laver med sådan en mand!!!

slår han dig skal du melde ham for vold og så skal du tage din søn på armen og gå!!! og vil han ikke det så ringer du til politiet!!!

færdig BUM!! kom igang og få din stakkels søn og dig selv ud af det der

Anmeld

5. februar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Mig og kæresten har været sammen til sommer i 4 år, vi har et barn på 3 1/2 måned, han har slået mig utallige gange, og hver eneste gang vi skændes må jeg ikke tale i høj tone, ellers bander han af mig og hele min familie, oveni i det hvis jeg svare tilbage så kan jeg få tæsk. Min søn bliver ikke ammet længere pga min mælkeproduktion gik ned da han lå indlagt på hospitalet, prøvede at genproducere mælken men blev mentalt og fysisk træt til det. Så besluttede at han fuldt ud sku leve af mme. 

Nu er spørgsmålet bare, at jeg er død træt når vi mindst en gang om måned skal skændes sådan her. 

Han truer med at tag vores søn fra mig, og at jeg skal finde en bolig til mig selv, da i hans navn har vi fået en ny bolig hvilket nøgler vi får først om en månedstid. 

Når alt det her er sagt plus han siger han fortryder af at han ikke har knaldet med en masse tøser før han giftede sig, og at han vil have vores søn skal gøre det. Han kalder mig grim, og alt pis oh papir. 

Men når jeg græder og har brug for trøst er han ikke her for mig, han griner ad det engang vk er venner igen. Hvilket såre mig. 

Han lytter aldrig til råd fra mig og hans skide fætter manipulere med ham når vi holder fest eller noget ligne. 

Men igår aftes da vi fik d bedre sagde han jeg tag ikke vores søn fra dig, tag ham med dig. Og han siger at jeg ikke elsker ham men vil bare væk fra ham. 

Han siger det kan godt være jeg er skyld i det men han det ikke lige hvad han gør forkert. For i hans øjne er jeg klart den der gør alt forkert. 

Da vi skulle udfylde barnets navn osv, var jeg der men da det kom til forældrenyndigheden var jeg lige på toilettet, og han sagde han har gjort d fælles. Men nu stoler jeg slet ikke på Ham længere har bare mistet alt tillid og respekt der var for ham. 

Hvis jeg skrider med min søn, kan han så godt have vores søn eller vinde sagen og tag min søn fra mog? Jeg dør uden min søn. Og i øvrigt har j barsel og jeg passer på vores søn mest. 

Chancen for at han får jeres 3½ mdr. gamle søn er stort set lig 0 - med mindre du har et misbrug eller sådan noget, så vil det være moderen der får bopælsretten - ISÆR når det handler om så lille et barn (også selvom du ikke ammer)
Så det skal du slet slet ikke være bekymret for.

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

fatter slet ik hva Fan (BIB) du laver med sådan en mand!!!

slår han dig skal du melde ham for vold og så skal du tage din søn på armen og gå!!! og vil han ikke det så ringer du til politiet!!!

færdig BUM!! kom igang og få din stakkels søn og dig selv ud af det der

Jeg ved det! Jeg er trods alt bare så dum at jeg bliver hos han selvom jeg intet stoler på ham eller rigtig har noget at sige. Han på minder mig at jeg aldrig vil finde en. Han har sat mig i bund indvendi. Jeg synes bare d så hårdt at være befriet når man altid har været under hans tøfler og omstændigheder. :-(

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Chancen for at han får jeres 3½ mdr. gamle søn er stort set lig 0 - med mindre du har et misbrug eller sådan noget, så vil det være moderen der får bopælsretten - ISÆR når det handler om så lille et barn (også selvom du ikke ammer)
Så det skal du slet slet ikke være bekymret for.

Tak for svar. Så bare en anden debat der mindede om min situation og til hende skrev alle at hvis hun flytter med barnet, vil barnets bopæl stadigvæk være hos ham. Jeg frygter at min søn bliver taget fra mig. Lige pt er forholdet kun holdt på pga ham, men jeg ser ingen fremtid i dette forhold efter alt det lort jeg har været igennem. Han har givet mig dårlig selvtillid, han bestemmer over min påklædning, hvor sent jeg er ude, hvor jeg må tag hen og ja ikke sige min mening. havde meget mere frihed da jeg boede hos mor og far

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

åh gud dog

det har du da på ingen måde fortjent at leve med!

jeg ved godt et er nemt for mig bare at sige du skal skynde dig væk, men det er virkelig det eneste rigtig for dig og dit barn - ingen er tjent med at leve med en mand der både udøver fysisk OG psykisk vold

Anmeld

5. februar 2013

MorDk

Se at komme væk fra ham! Har du ikke noget familie der kan hjælpe dig? INGEN fotjenner at blive slået på! Kram herfra

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

åh gud dog

jeg ved godt et er nemt for mig bare at sige du skal skynde dig væk, men det er virkelig det eneste rigtig for dig og dit barn - ingen er tjent med at leve med en mand der både udøver fysisk OG psykisk vold

Præcis det samme jeg ville skrive!

Et barn skal ikke vokse op med en voldelig og manipulerende far! Og når der ingen kærlighed er, så er det da bare med at komme væk og det hurtigst muligt!

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

åh gud dog

Problemet er jeg elsker ham selvom jeg ikke er lykkelig så kan jeg ikke lide tanken om at en anden skal ligge med ham. Men på den anden side skal d jo hellere ikke gå ud over min søns opvækst og mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.