kan snart ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Pige2009

Paw Terkelsen skriver:

Smilla er også bare det bedste der er sket for mig, så opgiver heller ikke så let, især ikke nu hvor jeg får alt den opbakning fra jer. det var lige hvad jeg trængte til.. men kunne heller ikke have kæmpet sådan uden min kæreste, hun har virkelig støttet mig igennem lige fra starten. Heller ikke super fedt for hende at hun står lidt i midten..

Træls med hensyn til faren til dit barn, fatter ikke han er bakket ud af det hele.. han går jo glip af det største i hans liv..

Ja, det er så ærgeligt for barnet. Især når han har børn i forvejen, men det er jo i sidste ende også hans tab, og han risikerer at barnet om mange år står og banker på hans dør, hvilket jeg ikke vil forhindre. 

Stort held og lykke til dig og din kæreste - I skal nok få lov at se Smilla mere. Stol trygt på det. Bliver spændende at høre, hvad de siger i Statsamtet. Du må endelig holde os ajour herinde. Jeg håber også, at din kæreste og dig får nogle dejlige børn sammen, når tid er, så hun også får lov at opleve det at have børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

cami87

linda2009 skriver:

Ja, det er så ærgeligt for barnet. Især når han har børn i forvejen, men det er jo i sidste ende også hans tab, og han risikerer at barnet om mange år står og banker på hans dør, hvilket jeg ikke vil forhindre. 

Stort held og lykke til dig og din kæreste - I skal nok få lov at se Smilla mere. Stol trygt på det. Bliver spændende at høre, hvad de siger i Statsamtet. Du må endelig holde os ajour herinde. Jeg håber også, at din kæreste og dig får nogle dejlige børn sammen, når tid er, så hun også får lov at opleve det at have børn

Skal ok holde jer opdaterede

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Hej , Paw ..

Det gør mig så ondt at høre at din eks ikk' vil gi' dig lov til at se Smilla noget mere ..

Jeg er gla' for at du har fundet lykken igen ..

Du må bare holde ud , og kæmpe til det sidste ..

Anmeld

27. juni 2009

cami87

Så fik jeg brev fra statsamtet idag, og de ville ikke lave et nyt møde med mig inden oktober da vi skulle derhen og høre hvordan det var gået siden sidst.. de skrev at det skulle gå stille og roligt i smillas tempo..
fandme træls.. synes hun er klar til det.. men der er jo ikke andet end at gøre end at vente..

Anmeld

27. juni 2009

TbCp

Paw Terkelsen skriver:

Så fik jeg brev fra statsamtet idag, og de ville ikke lave et nyt møde med mig inden oktober da vi skulle derhen og høre hvordan det var gået siden sidst.. de skrev at det skulle gå stille og roligt i smillas tempo..
fandme træls.. synes hun er klar til det.. men der er jo ikke andet end at gøre end at vente..

Du må bare være tålmodig. Selvom det er svært.
Jeg kender ikke rigtig noget til hvordan sådan noget foregår med statsamt, men tænker at man måske skal passe på at stejle for meget over deres beslutninger, hvis det i sidste ende kan gøre tingene værre.
Håber virkelig for dig at der sker noget godt så du kan se din kønne datter noget oftere og i længere tid!!!

Anmeld

27. juni 2009

Ox.

Paw Terkelsen skriver:

Det gør helt ondt at høre din historie, kan kun forestille mig hvor smertefuldt det må være ikke at kunne se sin smukke datter så ofte som man gerne vil, men jeg krydser alle mine fingre for at det kommer til at gå lidt mere din vej!

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Årh Føler med dig  Håber at dig og smilla får masser af tid sammen inden længe og det fortjener du

Dejligt at din kæreste støtter dig 100 %, det hjælper altid

Anmeld

27. juni 2009

Betina88

Paw Terkelsen skriver:

Ja , vente ka' man ikk' undvære , når det gælder sådan noget ..

Håber virkelig hun snart tager sig sammen , din eks ..

Anmeld

27. juni 2009

Marcus´s mor

Du SKAL blive ved med at kæmpe, selvfølgelig sætter moren sig imod ALT hvad du siger og gør.. Vi har selv prøvet det samme, efter flere år fik vi endelig min mands søn hjem at bo. Det var en hård kamp for min mand, og ikke mindst mig at skulle se ham være så trist hele tiden..

Men det kan lykkedes, mænd har fået bedere rettigheder end før hen.. Læs evt. om alle de forskellige regler der er, for det kan godt være ret indviklet, og en lang proces at komme igennem..

Held og lykke..

Anmeld

27. juni 2009

Marcus´s mor

P.s Det er altså MINDST ligeå vigtigt for et barn at have sin far som sin mor.. Jeg kan bare slet ikke forstå hvordan nogle mødre kan tage barnets rettighed væk for at se og være sammen med sin far.. Det er virkelig synd for de børn der ikke kan få lov at være sp meget sammen med deres fødre som de vil.. OG HAR BRUG FOR..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.