kan snart ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

lion

Først vil jeg sige dette. Kæmp for hende og blive ved med det, selvom det er hårdt. For hvis du giver op, kan det jo være du "slå" dig selv i hovedet med det senere.
Dette komme fra mig som er plejebarn, hvis mor (ex-alkoholiker) ikk havde "rygrad" nok til at kæmpe for at få os hjem igen, da ALT gik imod hende. Så for hende var det lettere at drikek videre.

Men hvor tit ser hun de veninder af morens som hun sover hos?
For hvis hun ser dem lige så lidt, ja så kan du jo "bruge" det til din foredel. Det kan jo ikk være rigtig at en far der vil være sammen med sit barn ikk kan.

Min søster har en søn på 10, og I alle hans år har han været hos sin far hver anden torsdag og hver anden weekend. De bor så begge i Københavns kommune. Men alligevel.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Paw Terkelsen skriver:

tro mig har forslået alt men hun synes det bliver for sent hvis jeg skal have hende så mange timer ad gangen når nu jeg skal med tog osv..

Hun bruger jeres datter i mod dig!
Hvis der er blevet lavet en aftale i statsamtet om samvær, SKAL du se hende! Dvs hvis moren nægter og aflevere må du sige at du ringer til politiet. Og det er du i din fulde ret til og gøre.
Hun kan sgu ikke være sig selv bekendt! Føj siger jeg bare.

Anmeld

19. juni 2009

Ayasmor

Hvor ville jeg ønske at min datters far havde samme engagement som dig.. 
Jeg synes bestemt ikke at det er dig der er galt på den overhovedet. Bliv ved med at kæmp! Det skal nok lykkes.. Det er brand ærgeligt at din datters mor bruger jeres datter mod dig på den måde, i stedet for at prise sig lykkelig for at du er  så engageret.  Jeg har desværre ikke de helt store råd at give dig, da jeg ikke har så meget erfaring på det område, andet end KÆMP!

Håber at SFV støtter dig i en beslutning om enkel overnatning, eller i det mindste en hel dag sammen hver uge, i lidt tid, med henblik på overnatning.

Hold hovedet højt. Det er dig der er rigtigt på den her.
Knus Sara

Anmeld

19. juni 2009

eliasogmor

Paw Terkelsen skriver:

kan snart ikke blive ved med at kæmpe for min datter mere... nu det 3 gang jeg har sendt et brev ind til statsforvalningen om at få et møde med mig om moren da hun ikke gider at lytte til hvad jeg har at sige..

I kan lige få historien fra starten.. Mig og  moren gik fra hinanden mens hun var gravid. (det var hende der gik fra mig) hun valgte at beholde barnet og ville ikke snakke med mig overhovedet. Da hun var ca 7 måneder henne kontaktede jeg hende, ikke så meget fordi jeg vildt løst til at snakke med hende, men fordi jeg meget gerne ville have kontakt med mit barn når den tid kommer. imellemtiden har jeg fået kæreste, som jeg stadig er sammen med. Men mig og moren snakke stille og roligt at snakke sammen igen, fik så lov til at komme med til fødselen, selvom det var lidt underligt at stå der når man ikke var sammen med moren, men fortryder det ikke, det en vild oplevelse. efter smilla var født fik jeg 14 dags barsel med hende hvor jeg kørte fra odense til svenborg hver dag for at være sammen med min datter. efterfølgende var jeg dernede hver søndag for at være sammen med hende. sådan kørte det fint et stykke tid, indtil smilla blev ældre og synes hun skulle begynde at vende sig til at komme lidt hjemme ved mig, det var moren så uening med  mig i og vi var til møde ved statsarmtet, fik heldigvis ret og smilla begyndte hver anden gang at kommme hjem til mig (sammen med moren) Der var smilla 10 måneder gammel. så var vi yderligere til et møde fordi jeg synes smilla var ved at være klar til at være alene sammen med mig, der var smilla 1 år. det fik jeg også ret i selvom moren ikke var helt tilfreds. Så nu er smilla ved mig hver lørdag i 4 timer hvor moren aflevere hende ved mig og jeg tager toget til svenborg med smilla og aflevere hende.. Nu er smilla 1 snart 1½ år og synes godt hun kan have en overnatning ved mig (smilla overnatter ved morens veninder) derfor kan jeg ikke se problemer i at hun overnatter ved mig. Så nu har jeg lige sendt atter et brev til statsforvalningen for at få en møde med moren som igen ikke gider at høre på hvad jeg siger. det eneste hun har at sige til det er at smilla ikke er klar til det.. hvad er jeres mening?? 

hej du... kæmp du videre, din datter behøver dig..... der burde være flere som dig...

Anmeld

19. juni 2009

LotteGabriella

Paw Terkelsen skriver:

kan snart ikke blive ved med at kæmpe for min datter mere... nu det 3 gang jeg har sendt et brev ind til statsforvalningen om at få et møde med mig om moren da hun ikke gider at lytte til hvad jeg har at sige..

I kan lige få historien fra starten.. Mig og  moren gik fra hinanden mens hun var gravid. (det var hende der gik fra mig) hun valgte at beholde barnet og ville ikke snakke med mig overhovedet. Da hun var ca 7 måneder henne kontaktede jeg hende, ikke så meget fordi jeg vildt løst til at snakke med hende, men fordi jeg meget gerne ville have kontakt med mit barn når den tid kommer. imellemtiden har jeg fået kæreste, som jeg stadig er sammen med. Men mig og moren snakke stille og roligt at snakke sammen igen, fik så lov til at komme med til fødselen, selvom det var lidt underligt at stå der når man ikke var sammen med moren, men fortryder det ikke, det en vild oplevelse. efter smilla var født fik jeg 14 dags barsel med hende hvor jeg kørte fra odense til svenborg hver dag for at være sammen med min datter. efterfølgende var jeg dernede hver søndag for at være sammen med hende. sådan kørte det fint et stykke tid, indtil smilla blev ældre og synes hun skulle begynde at vende sig til at komme lidt hjemme ved mig, det var moren så uening med  mig i og vi var til møde ved statsarmtet, fik heldigvis ret og smilla begyndte hver anden gang at kommme hjem til mig (sammen med moren) Der var smilla 10 måneder gammel. så var vi yderligere til et møde fordi jeg synes smilla var ved at være klar til at være alene sammen med mig, der var smilla 1 år. det fik jeg også ret i selvom moren ikke var helt tilfreds. Så nu er smilla ved mig hver lørdag i 4 timer hvor moren aflevere hende ved mig og jeg tager toget til svenborg med smilla og aflevere hende.. Nu er smilla 1 snart 1½ år og synes godt hun kan have en overnatning ved mig (smilla overnatter ved morens veninder) derfor kan jeg ikke se problemer i at hun overnatter ved mig. Så nu har jeg lige sendt atter et brev til statsforvalningen for at få en møde med moren som igen ikke gider at høre på hvad jeg siger. det eneste hun har at sige til det er at smilla ikke er klar til det.. hvad er jeres mening?? 

Jeg mener helt klart at du er en super god far, når du vælger at kæmpe for Smilla.....og du må endelig ikke give op!!!!!!! Det skal nok lykkedes dig at få ret igen...det er jeg meget overbevist om 

Endvidere synes jeg, at det er rigtig ærgeligt at nogle kvinder opfører sig sådan...en mand har lige så meget ret til at se sin datter som en mor har også med overnatning

Anmeld

19. juni 2009

4xGreve

Paw Terkelsen skriver:

Syntes det er stort du kæmper sådan en kamp for din datter, og det må du endelig ikke holde op med for hun har godt af at se sin far om moderen kan lide det eller ej...

Jeg syntes at det du gør er alt det rigtige og jeg syntes du har nogen rimelig tanker omkring din datter, og syntes du tager det flot i hendes tempo med tanker på hende og ikke kun dine egen behov og hvis hun kan sove ved veninderne så skal hun self. også sove ved dig, syntes du skal blive ved med at kæmpe din kamp, holde fast i dit..!

held og lykke!

Knus Stina

Anmeld

19. juni 2009

Nanna1985

ALT RESPEKT til dig farmand  Du fortjener en KRAMMER  

Hvorfor er der ikke flere fædre som dig derude?? Du skal blive ved med at KÆMPE for smilla, lige præcis som du gør nu!! Det er ikke dig der er forkert på den, det er moren og hun bruger jeres datter imod dig.. Hun skulle FANDME skamme sig!!

Jeg synes at en far skal se sin datter lige så meget som moren skal!! KÆMP VIDERE KÆMP VIDERE  

Anmeld

19. juni 2009

cami87

mange tak allesammen  super dejligt at få opbakning af jer

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Hej Paw.

Som andre også skriver, så må du simpelthen blive ved med at kæmpe for Smilla. Har lige set billedet af hende på din profil og I ser virkelig ud til at have et super godt forhold, når du er hende hver uge

Et barn behøver både sin far og sin mor, og hvis man som forælder ikke kan se det, men istedet koncentrerer sig om sin egen lille næsetip, går det kun ud over en og det er barnet. Du skal holde fanen højt, for det er dig der har fat i den lange ende, og dig der vil din datter det bedste, og hvor er det også dejligt at din nye kæreste støtter dig i det. Stor cadeau til hende også.

Hvor ville jeg dog ønske, at faderen til mit eget kommende barn var ligesom dig, men han ønsker ikke at se barnet, når det om 15 ugers tid kommer til verden eller have noget med noget som helst at gøre, hvilket jo er utrolig synd for barnet

Så hatten af for dig og keep fighting... Det betaler sig.

Knus Linda

Anmeld

19. juni 2009

cami87

linda2009 skriver:

Hej Paw.

Som andre også skriver, så må du simpelthen blive ved med at kæmpe for Smilla. Har lige set billedet af hende på din profil og I ser virkelig ud til at have et super godt forhold, når du er hende hver uge

Et barn behøver både sin far og sin mor, og hvis man som forælder ikke kan se det, men istedet koncentrerer sig om sin egen lille næsetip, går det kun ud over en og det er barnet. Du skal holde fanen højt, for det er dig der har fat i den lange ende, og dig der vil din datter det bedste, og hvor er det også dejligt at din nye kæreste støtter dig i det. Stor cadeau til hende også.

Hvor ville jeg dog ønske, at faderen til mit eget kommende barn var ligesom dig, men han ønsker ikke at se barnet, når det om 15 ugers tid kommer til verden eller have noget med noget som helst at gøre, hvilket jo er utrolig synd for barnet

Så hatten af for dig og keep fighting... Det betaler sig.

Knus Linda

Smilla er også bare det bedste der er sket for mig, så opgiver heller ikke så let, især ikke nu hvor jeg får alt den opbakning fra jer. det var lige hvad jeg trængte til.. men kunne heller ikke have kæmpet sådan uden min kæreste, hun har virkelig støttet mig igennem lige fra starten. Heller ikke super fedt for hende at hun står lidt i midten..

Træls med hensyn til faren til dit barn, fatter ikke han er bakket ud af det hele.. han går jo glip af det største i hans liv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.