ÆU veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg plejer også at tage på arbejde dagen efter, men jeg har også stillesiddende arbejde. Ellers ville det ikke være sjovt 

Det har jeg nu også, men kunne virkelig ikke holde til at sidde ned en hel arbejdsdag i stort set samme stilling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Putomanen

LISBETH:-) skriver:

Kan jeg godt forstå. I har godt nok været igennem helt urimeligt meget. 

Ja, det ville være rart at afslutte det hele med en lykkelig slutning 

Anmeld

6. februar 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det skal nok gå godt!! Har i købt en pakke med tre forsøg eller tager i et af gangen? Her går det godt:-) Vi går igang med behandling igen til april/maj.. Så nu håber vi,at det endelig bliver vires tur..

Vi har købt en pakke med 3. De har godt nok sagt at vi er unge, men vi har været igennem 4 friske forsøg, så jeg tør ikke at satse på, at det lykkes i 1. forsøg. Hvis det så gør, så er det jo bare fantastisk 

Skal I også ud i det private, eller har i forsøg tilbage i det offentlige.

Så er der heller ikke lang tid til, at I skal igang igen. Jeg  alt hvad jeg kan for jer!!!

Anmeld

6. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det har jeg nu også, men kunne virkelig ikke holde til at sidde ned en hel arbejdsdag i stort set samme stilling.

Nej, jeg har også siddet på en speciel pude i dag og gået meeeget langsomt. Men heldigvis er det allerede blevet meget bedre 

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Nej, jeg har også siddet på en speciel pude i dag og gået meeeget langsomt. Men heldigvis er det allerede blevet meget bedre 

Det var godt det er ikke andet en min chef og to kollegaer der ved at vi er i behandling så jeg kan ikke lave så meget om på mine vaner på jobbet..

Anmeld

6. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det var godt det er ikke andet en min chef og to kollegaer der ved at vi er i behandling så jeg kan ikke lave så meget om på mine vaner på jobbet..

Det er også ret få på mit arbejde som ved, at vi er i behandling.

Puden har dog været brugt af flere personer ved problemer, som eks. hæmorider. Så jeg ved at der ikke er nogen som vil spørge til, hvorfor jeg bruger den, fordi de nok ikke vil have svaret 

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det er også ret få på mit arbejde som ved, at vi er i behandling.

Puden har dog været brugt af flere personer ved problemer, som eks. hæmorider. Så jeg ved at der ikke er nogen som vil spørge til, hvorfor jeg bruger den, fordi de nok ikke vil have svaret 

Haha - smart!

Anmeld

8. februar 2013

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Vi har købt en pakke med 3. De har godt nok sagt at vi er unge, men vi har været igennem 4 friske forsøg, så jeg tør ikke at satse på, at det lykkes i 1. forsøg. Hvis det så gør, så er det jo bare fantastisk 

Skal I også ud i det private, eller har i forsøg tilbage i det offentlige.

Så er der heller ikke lang tid til, at I skal igang igen. Jeg  alt hvad jeg kan for jer!!!

Tak! Jeg håber virkelig,at det er vores tur nu!! Vi har stadig et (måske to) forsøg tilbage i det offentlige,da vi har haft en bio og et forsøg uden ÆO. 

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Tak! Jeg håber virkelig,at det er vores tur nu!! Vi har stadig et (måske to) forsøg tilbage i det offentlige,da vi har haft en bio og et forsøg uden ÆO. 

Jeg håber virkelige også, at det snart er jeres tur!!!

Det bliver i hvertfald spændende, når I kommer igang igen. 1-2 forsøg er også rigeligt, når det jo lykkes i nsæte forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.