ÆU veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
38 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Putomanen

ÆU i dag gik rigtig godt!

Sygeplejerskerne var rigtig søde og svarede på alle vores spørgsmål. Klinikken har også kun anæstesisygeplejersker ansat, så jeg var virkelig godt smertedækket gennem hele ÆU. Lokalbedøvelsen gjorde lidt ondt, men derefter mærkede jeg næsten intet.

Min mand afleverede en fin ICSI-prøve med nogle gode sædceller i, og jeg fik taget 11 æg ud  Jeg havde kun 8 follikler ved sidste scanning, så 11 æg er helt vildt.

Jeg er helt høj over, at det bare gik så godt med få smerter og mange æg.

Nu skal jeg vente på en opringning torsdag om, hvordan det går med æggene, og forhåbentlig skal jeg have lagt æg op fredag.

for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

**Ønskebabyen

Sygeplejerskerne var rigtig søde og svarede på alle vores spørgsmål. Klinikken har også kun anæstesisygeplejersker ansat, så jeg var virkelig godt smertedækket gennem hele ÆU. Lokalbedøvelsen gjorde lidt ondt, men derefter mærkede jeg næsten intet.

Min mand afleverede en fin ICSI-prøve med nogle gode sædceller i, og jeg fik taget 11 æg ud  Jeg havde kun 8 follikler ved sidste scanning, så 11 æg er helt vildt.

Nu skal jeg vente på en opringning torsdag om, hvordan det går med æggene, og forhåbentlig skal jeg have lagt æg op fredag.

for os

Dejligt at det gik godt, og det var da et super flot antal æg Mon de har overset nogle folikler på scanningen?

Uhh, om 1 uge - 1½  er det min tur

krydser for jer og håber på godt svar Torsdag  

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Dejligt at det gik godt, og det var da et super flot antal æg Mon de har overset nogle folikler på scanningen?

Uhh, om 1 uge - 1½  er det min tur

krydser for jer og håber på godt svar Torsdag  

Jeg er utrolig stolt over min krop, at den har dannet så mange æg  Jeg ved ikke om nogle af de små follikler kan nå at vokse meget på 3 dage, og det er derfor der er kommet flere. Men det er i hvertfald skønt at de gjorde

Jeg  for dig om 1-1½ uges tid. Jeg håber det kommer til at gå lige så godt for dig, som for mig

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Sikke en fantastisk dag

Flot med alle de æg, det var da helt vildt, så skal der bare krydses alt hvad der kan krydses nu, så så mange som muligt bliver befrugtede og deler sig

Anmeld

5. februar 2013

nielsen80

lyder bare godt søde! Håber dine æg arter sig, så der er to perfekte på fredag.

Anmeld

5. februar 2013

fnuggi

krydser for at de deler sig som de skal 

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Sikke en fantastisk dag

Flot med alle de æg, det var da helt vildt, så skal der bare krydses alt hvad der kan krydses nu, så så mange som muligt bliver befrugtede og deler sig

Ja, det kunne ikke være gået bedre 

Vi fik langt flere æg ud end forventet...

Normalt plejer der ikke at være så mange æg, som deler sig flot, så vi målet er 2, som jeg kan få lagt op. Alt derudover er ren bonus 

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

lyder bare godt søde! Håber dine æg arter sig, så der er to perfekte på fredag.

Tak, det er også vores mål, at der er 2 flotte æg til på fredag  

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

fnuggi skriver:

krydser for at de deler sig som de skal 

Mange tak, det ville være skønt med 2 guldæg på fredag 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

for os

Åhh hvor er det bare dejligt søde!

Slet ingen grund til bekymring om hvor mange æg der var! Men den bekymring, har man jo altid!

Og så fedt, at din kæreste også havde gode sædceller i sin prøve! Nøj hvor jeg bare og hepper på, at guldægget er i blandt de 11 æg

Kæmpe stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.