jeg fik jobbet :) ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

pussekat

Kay skriver:

hihihi... jeg kom for 2 måneder siden med et link om at man kunne ansøge om at blive kondom tester for durex, der manglede tester på nogle nye kondomer...

je grinte lidt ved mig selv og tænkte hmmm... jeg prøver at skrive... mest for sjov...

og har så lige fået en mail... "tillykke du har fået jobbt!"

hihihi... kunne være jeg skulle huske at fortælle det til manden inden der kommer en ordentlig pakke kondomer her hjem hihi...

eller også skal man bare vente og se ham i ansigtet når han kommer hjem og ser det

hejsa
haha så bliv der ikke tid til os her ind mere med alt det som skal prøve

da jeg vis min mand det så han sådan ud i hoved her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Kay

pussekat skriver:

hejsa
haha så bliv der ikke tid til os her ind mere med alt det som skal prøve

da jeg vis min mand det så han sådan ud i hoved her

hihi nej vi venter bare på de kommer ind af døren  men hvor meget tid der bliver med en lille på 5½ måned... tjaa....

hvad sagde din mand så??

Anmeld

6. februar 2013

Moma

Stort tillykke med den nye stilling. Er manden superlykkelig for de personalegoder, han tilfalder ham (selv om han ikke er ansat)?

Anmeld

6. februar 2013

pussekat

Kay skriver:

hihi nej vi venter bare på de kommer ind af døren  men hvor meget tid der bliver med en lille på 5½ måned... tjaa....

hvad sagde din mand så??

hejsa
han sige at i får det nok sjov hjem hos jer og til jer fest i her i familie så du skal have hjælp at familie også så de kan se om de hold

Anmeld

6. februar 2013

Kay

Moma skriver:

Stort tillykke med den nye stilling. Er manden superlykkelig for de personalegoder, han tilfalder ham (selv om han ikke er ansat)?

det tror jeg nok han er

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Kay skriver:

har fortalt ham det... han så godt nok lidt sjov ud da jeg fortalte jeg havde fået nyt job og at jeg skulle arbejde hjemme fra... han troede jeg skulle være dagplejemor

Ooohhhh... So far from! Faktisk er det vel så mest ham, der også kommer til at teste med dig som bisidder!

Anmeld

8. februar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Ooohhhh... So far from! Faktisk er det vel så mest ham, der også kommer til at teste med dig som bisidder!

hihi ja det kan man godt kalde det... sjovt så flittig han er blevet til at tømme postkasse

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Kay skriver:

hihi ja det kan man godt kalde det... sjovt så flittig han er blevet til at tømme postkasse

Muuuahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.