Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver: Hehe, lyder ellers som et sjovt job Det var da et jeg lige kunne klare
Hehe, lyder ellers som et sjovt job Det var da et jeg lige kunne klare
jeps.. men lønnen er jo så kondomerne man bruger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Wee tilllykke med jobbet HAHA FEDT!
Wee tilllykke med jobbet HAHA FEDT!
jeps må se at få indrettet en hjemme arbejds plads
Kay skriver: jeps må se at få indrettet en hjemme arbejds plads
Kay skriver: jeps.. men lønnen er jo så kondomerne man bruger
det er da bestemt heller ikke ringe. Det er penge sparet på de kondomer man alligevel ville skulle have købt Men kan se, at der var ansøgningsfrist d. 18/1
Kay skriver: hihihi... jeg kom for 2 måneder siden med et link om at man kunne ansøge om at blive kondom tester for durex, der manglede tester på nogle nye kondomer... je grinte lidt ved mig selv og tænkte hmmm... jeg prøver at skrive... mest for sjov... og har så lige fået en mail... "tillykke du har fået jobbt!" hihihi... kunne være jeg skulle huske at fortælle det til manden inden der kommer en ordentlig pakke kondomer her hjem hihi... eller også skal man bare vente og se ham i ansigtet når han kommer hjem og ser det
hihihi... jeg kom for 2 måneder siden med et link om at man kunne ansøge om at blive kondom tester for durex, der manglede tester på nogle nye kondomer...
je grinte lidt ved mig selv og tænkte hmmm... jeg prøver at skrive... mest for sjov...
og har så lige fået en mail... "tillykke du har fået jobbt!"
hihihi... kunne være jeg skulle huske at fortælle det til manden inden der kommer en ordentlig pakke kondomer her hjem hihi...
eller også skal man bare vente og se ham i ansigtet når han kommer hjem og ser det
Du skal da vente og se hans ansigtsudtryk!
Ha ha ha ha
Ayasmor skriver: det er da bestemt heller ikke ringe. Det er penge sparet på de kondomer man alligevel ville skulle have købt Men kan se, at der var ansøgningsfrist d. 18/1
det var da ærgeligt
Baagøe skriver: Du skal da vente og se hans ansigtsudtryk!
har fortalt ham det... han så godt nok lidt sjov ud da jeg fortalte jeg havde fået nyt job og at jeg skulle arbejde hjemme fra... han troede jeg skulle være dagplejemor
Så bliver der lidt at snakke om til de næste familiefester.... Når du skal fortælle om dit nye job
TbCp skriver: Så bliver der lidt at snakke om til de næste familiefester.... Når du skal fortælle om dit nye job
har overvejet om man skulle skrive det på facebook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128