Gæld ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

__

Vi har samlet gæld i huset (bank og realkredit), hvor vi betaler 22.000 kr i kvartalet og så har jeg et studielån jeg betaler af på, ca. 900 kr hver anden måned. Thats it - og vi frygter ikke for "krisen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

LotteN

puha, sikke da et ubehageligt emne

Vi har en kassekredit på 220.000(billån), hvor vi har en anden bil der ven.ter på at blive solgt til mindst 60000. og så har vi så lånet i realkreditforeningen på huslånet!

og så skal jeg starte med at læse her 1. sep. så der kommer lige et su-lån oveni - ihh det er bare SÅ hyggeligt

Anmeld

18. juni 2009

trunte89

Puha et spørgsmål....

Men bil og alt tror jeg vi skylder 250.000  vi betaler små 5000 af om måneden.

Og så har min kæreste en gammel gæld fra sin unge dage. Også omkring 250.000.

Anmeld

18. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg skylder 5000-6000 kr væk, så det er ikke så galt. Men har hverken hus eller bil, og ville aldrig låne penge bare til forbrug. De penge jeg skylder væk er for indskud i min lejlighed.

Anmeld

18. juni 2009

ekzunz

Vi har realkreditlån samt billån. Det er de eneste lån vi har.
Meeen så har vi 2 kassekreditter på tilsammen ca. 60.000 som skyldes at jeg sidste år ikke fik løn i 5-6 mdr. Dem gnaver vi stille og roligt af på....

Kunne ikke drømme om at låne til forbrug eller rejser.

Anmeld

19. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Hjælp det var mange penge . Men det er vel på et hus

Nej faktisk ikke... Gæld fra vi var singel, gæld i banken.. Og så har jeg eks som ikke betaler sit gæld, som jeg hænger på nu...

Anmeld

19. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Nej faktisk ikke... Gæld fra vi var singel, gæld i banken.. Og så har jeg eks som ikke betaler sit gæld, som jeg hænger på nu...

Øv det er godt nok trist

Anmeld

19. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Øv det er godt nok trist

Jah rigtig meget.. Han lovede højt og helligt at han nok skulle betale hver måned da vi gik fra hinanden, det holdte i et par mdr...

Anmeld

19. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi har:
Kreditforeningslån: 1.450.000
Boligpantebrev: 200.000

På disse to ting betaler vi ca. 10.000 om måneden, hvilket falder en del her til efteråret, da renten på vores tilpasningslån med loft bliver ændret.

SU: 215.000

Her skal jeg betale ca. 1500 pr. måned i 15 år, med start i januar - det gider jeg dog ikke, så vi skyder halvdelen af vores årlige opsparing ind hvert år til jul. Så er det væk indenfor 4-5 år.

Så vi har egentlig rimelig meget gæld. Men da det er bundet i hus og uddannelse, er det hverken noget jeg fortryder eller bekymrer mig om. Låner aldrig til forbrug.

Anmeld

19. juni 2009

PrincessQ

Jeg skylder kun på min lejlighed..
Har lige afbetalt 500.000 (arv,børnepension og rest af børneopsparing) på det lån så skylder "kun" ca. 475.000 nu, er ikke helt klar over hvor meget jeg skal betale i kvartalet nu da der ikke er blevet trukket første gang efter jeg har betalt det ned, men det kommer nok til at være væsentligt under de knap 18.000 jeg har betalt i kvartalet tidligere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.