Tror i jeg skal ringe til lægen i morgen tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Jeg er lidt i tvivl om det bare skal gå over af sig selv, eller jeg skal et smut forbi lægen.
Charlie blev meget pludseligt rigtig syg her kl 12 i dag, med hoste og høj feber. Han kastede op her til aften ind til der ikke var mere der kunne komme op.
Han kan ikke rigtig sove og hans temp ligger på 39,9-40,1
Han vil hverken spise eller drikke.
Han har overhovedet ikke været snottet eller noget
Han har ab og har fået sin maske, men tænker om det måske kan være lungebetændelse eller lign.

tror desvære det er en af de ting der er i luften pt, ikke at det gør det nemmere...

Men har hørt om flere der har ligget med stort set det samme; ok om dagen og hen på eftermidddagen/aften kommer feber snigende igen og de bliver dårlige - dårlig mave mm.

Freya har også en snert af det, hvor hun er frisk og sig selv - lige indtil kl er 15/16 stk så begynder hun at blive varm. Men hun æder som hest...

Hun har stort set været snottet - hoste - feber - hæshed mm. siden 1 dec. og er bare ved at være så træt af sygdom.

Men en vandforstøver med saft, det er en sjov måde at få tilført væske på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Øv altså stakkels Lærke
Pt har han det bedre, temp er faldet, så er meget i tvivl om de vil gøre noget. Erfaring siger mig bare at der er ganske normalt og i takt med det bliver senere på dagen, så vil han få det værre igen
Men heldigvis kan jeg ringe til lægen hele dagen, i stedet som der hvor vi boede før hvor man ikke kun ringe efter kl 10

Desværre er det ofte sådan med små børn, at feberen falder om dagen og sidst eftermiddag først aften stiger den igen. Og deres tilstand kan blive forværret.

Ved ikke om du har ringet til lægen, hvis ikke kunne du jo give vagtlægen et kald hvis han bliver rigtig skidt i aften. Eller ringe til lægen i morgen tidligt og beskrive forløbet.

God bedring med ham

Anmeld

5. februar 2013

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

tror desvære det er en af de ting der er i luften pt, ikke at det gør det nemmere...

Men har hørt om flere der har ligget med stort set det samme; ok om dagen og hen på eftermidddagen/aften kommer feber snigende igen og de bliver dårlige - dårlig mave mm.

Freya har også en snert af det, hvor hun er frisk og sig selv - lige indtil kl er 15/16 stk så begynder hun at blive varm. Men hun æder som hest...

Hun har stort set været snottet - hoste - feber - hæshed mm. siden 1 dec. og er bare ved at være så træt af sygdom.

Men en vandforstøver med saft, det er en sjov måde at få tilført væske på...

Du har nok ret

Må bare håbe på det snart bliver bedre

Dejligt hun stadig kan få spist, men øv hvor er det længe hun har været syg
Det må ikke være sjovt

Vi har heldigvis været meget forskånet for snot og forkøelse.

Det må jeg prøve
Sprøjter man bare ind i munden?

Anmeld

5. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Du har nok ret

Må bare håbe på det snart bliver bedre

Dejligt hun stadig kan få spist, men øv hvor er det længe hun har været syg
Det må ikke være sjovt

Vi har heldigvis været meget forskånet for snot og forkøelse.

Det må jeg prøve
Sprøjter man bare ind i munden?

Hvis freya først stopper med at spise - så er den gal...

Hun spiser mere end frederic ...

Ja tror vi har haft sammenlagt 6 dage uden noget sygdom og frederic der var over 1 år inden han var syg første gang...

Jeps... alle kneb gælder for at få bare lidt i dem, og sådan en vandforstøver er et hit... Det er både sjovt og det smager... Om det er som stråle eller som forstøver, er hvad han syntes bedst om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.