Tror i jeg skal ringe til lægen i morgen tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

2721

Jeg er lidt i tvivl om det bare skal gå over af sig selv, eller jeg skal et smut forbi lægen.
Charlie blev meget pludseligt rigtig syg her kl 12 i dag, med hoste og høj feber. Han kastede op her til aften ind til der ikke var mere der kunne komme op.
Han kan ikke rigtig sove og hans temp ligger på 39,9-40,1
Han vil hverken spise eller drikke.
Han har overhovedet ikke været snottet eller noget
Han har ab og har fået sin maske, men tænker om det måske kan være lungebetændelse eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

MIWULA

Jeg synes helt sikkert du skal få lægen til at kigge på ham. Tænk hvis nu det er lungebetændelse så skal han jo ha medicin.  Rigtig god bedring med ham. 

Anmeld

5. februar 2013

2721

MIWULA skriver:

Jeg synes helt sikkert du skal få lægen til at kigge på ham. Tænk hvis nu det er lungebetændelse så skal han jo ha medicin.  Rigtig god bedring med ham. 

Årh du har nok ret, problemet er bare han er blevet syg hver gang han har fået penicillin, så de sidste par gange har han intet fået alligevel

Anmeld

5. februar 2013

MIWULA

Bøllemyr skriver:

Årh du har nok ret, problemet er bare han er blevet syg hver gang han har fået penicillin, så de sidste par gange har han intet fået alligevel

Øvøv det er godt nok surt. prøv og hør lægen om der ikk er andet han kan få så.

Anmeld

5. februar 2013

Koen.

Ja det ville jeg Lærke blev os pludselig syg i går morges med høj feber(40,4) og i nat/tidlig morgen tog vi til vagtlægen., hun har møb.. Heller tjekke en gang for meget

Anmeld

5. februar 2013

2721

MIWULA skriver:

Øvøv det er godt nok surt. prøv og hør lægen om der ikk er andet han kan få så.

Pt har han det bedre, så tvivler på de vil gøre noget

Anmeld

5. februar 2013

2721

Tanja. skriver:

Ja det ville jeg Lærke blev os pludselig syg i går morges med høj feber(40,4) og i nat/tidlig morgen tog vi til vagtlægen., hun har møb.. Heller tjekke en gang for meget

Øv altså stakkels Lærke
Pt har han det bedre, temp er faldet, så er meget i tvivl om de vil gøre noget. Erfaring siger mig bare at der er ganske normalt og i takt med det bliver senere på dagen, så vil han få det værre igen
Men heldigvis kan jeg ringe til lægen hele dagen, i stedet som der hvor vi boede før hvor man ikke kun ringe efter kl 10

Anmeld

5. februar 2013

2721

Tanja. skriver:

Øv altså stakkels Lærke
Pt har han det bedre, temp er faldet, så er meget i tvivl om de vil gøre noget. Erfaring siger mig bare at der er ganske normalt og i takt med det bliver senere på dagen, så vil han få det værre igen
Men heldigvis kan jeg ringe til lægen hele dagen, i stedet som der hvor vi boede før hvor man ikke kun ringe efter kl 10

Anmeld

5. februar 2013

MIWULA

Bøllemyr skriver:

Pt har han det bedre, så tvivler på de vil gøre noget

okey men ihvertfald rigtig god bedring med ham..

Anmeld

5. februar 2013

2721

MIWULA skriver:

okey men ihvertfald rigtig god bedring med ham..

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.