Kan man få betalt en del af regning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nej, før var der 3 satser, de blev lagt sammen og satsen sat så højt at man regnede ind at der skulle være nok til at dække alke udgifter, inkl licens, tandlæge, odv. Nu har de jo så også lavet endnu en stramnknc så os under 40 ikke kan få en pension men så ændret flexreglerne

Ja ved godt de har lavet den ændring med alderen. Jeg prøver at ringe til kommunen, det kan ikke skade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja ved godt de har lavet den ændring med alderen. Jeg prøver at ringe til kommunen, det kan ikke skade

Du kan altid spørge, skal heller ikke kunne sige om der er lavet noget om gennem årene, ligesom de har lavet denne stramning og er jo ikke noget som er blevet offentliggjort som sådan, kun at det var på tale men at den skulle træde i kraft. Så måske du er heldig

Anmeld

5. februar 2013

jydeinden

nu ved jeg ikke om det er lige sådan for førtids, men her i kommunen kan du ikke få noget betalt som er blevet lavet, og der er MEGET strikse regler på området.

Anmeld

5. februar 2013

2721

jydeinden skriver:

nu ved jeg ikke om det er lige sådan for førtids, men her i kommunen kan du ikke få noget betalt som er blevet lavet, og der er MEGET strikse regler på området.

Det er korrekt. Hvis du allerede har fået det lavet og betalt det, er der ingen hjælp at hente, da de siger at du jo så har haft råd til det.
Husker det fra jeg skulle have nye briller.

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

Det er ikke lavet endnu. Synes jeg heller ikke jeg skriver nogle steder

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Det er korrekt. Hvis du allerede har fået det lavet og betalt det, er der ingen hjælp at hente, da de siger at du jo så har haft råd til det.
Husker det fra jeg skulle have nye briller.

Det er ikke lavet endnu

Anmeld

5. februar 2013

2721

Det er ikke lavet endnu

Så er det bare at prøve
Har aldrig selv ansøgt om det, men håber du kan få hjælpen

Anmeld

5. februar 2013

Benjamins'mor

Det er ikke en del af den nyd lov, MEN, du kan søge om det.

Anmeld

5. februar 2013

Zelinasmor

Amanda Stage skriver:

Det tror jeg nu godt nok næppe! Jeg kan ikke og jeg er på SU. Medmindre du kan dokumentere en tandsygdom, som koster rigtig meget. 

Alle kommuner har en pulje til tandbehandlinger. De bliver brugt til studerende og kontanthjælpsmodtagere. Jeg fik pludselig et akut tandproblem og var sikker på jeg skulle søge først (det tager 2 uger før de godkender) men jeg kom ind til en akut vagt på borgerservice soforklare forklaret problemet og så, så han mine PBS, konto udskrifter osv. Og jeg gik direkte derfra og til tandlægen og fik betalt min regning. 

Anmeld

5. februar 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Det er ikke lavet endnu. Synes jeg heller ikke jeg skriver nogle steder

nej men sagde det nu også mere fordi der kunne være andre som IKKE vidste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.