Kan man få betalt en del af regning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvis man er på førtidspension og har en tandlægeregning, kan man så søge ved kommunen om at få betalt noget af det? Mon der er nogen der ved noget om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Amanda Stage

Anonym skriver:

Hvis man er på førtidspension og har en tandlægeregning, kan man så søge ved kommunen om at få betalt noget af det? Mon der er nogen der ved noget om det

Det tror jeg nu godt nok næppe! Jeg kan ikke og jeg er på SU. Medmindre du kan dokumentere en tandsygdom, som koster rigtig meget. 

Anmeld

4. februar 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

så hedder det en enkeltydelse du kan søge online eller gå til borgerservice og få hjælp til udfyldelse... og så skal det til ydelseskontoret....

du skal huske og vedlægge regningen....

håber det kunne bruges...

Anmeld

4. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg kan og jeg er på kh

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

Det tror jeg nu godt nok næppe! Jeg kan ikke og jeg er på SU. Medmindre du kan dokumentere en tandsygdom, som koster rigtig meget. 

Tror ikke lige du kan sammenligne førtidspension og SU

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg kunne godt og jeg er på KH

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, vil ringe til kommunen i morgen og høre

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det kommer an på hvornår du har fået det, er det før 2003 kan du søge, er det efter er pensionen lavet om og du kan ikke få tilskud som dem før 2003 kan

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det kommer an på hvornår du har fået det, er det før 2003 kan du søge, er det efter er pensionen lavet om og du kan ikke få tilskud som dem før 2003 kan

Så der er slet ingen tilskud hvis det er efter 2003?

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Så der er slet ingen tilskud hvis det er efter 2003?

Nej, før var der 3 satser, de blev lagt sammen og satsen sat så højt at man regnede ind at der skulle være nok til at dække alke udgifter, inkl licens, tandlæge, odv. Nu har de jo så også lavet endnu en stramnknc så os under 40 ikke kan få en pension men så ændret flexreglerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.