Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækre billeder af en skøn unge!! -Jeg kan nu godt se slægsskabet mellem jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Haha, det er der da noget om! Hvorfor tager VI æren for de dejlige unger? Det er jo dem der er skønne
Haha, det er der da noget om! Hvorfor tager VI æren for de dejlige unger? Det er jo dem der er skønne
ja det er sku endelig slet ik fair...
måske fordi det faktisk er os som har skabt dem... meeeeen hvis du spørg dem er de nok ikke enige
JulieE skriver: Lækre billeder af en skøn unge!! -Jeg kan nu godt se slægsskabet mellem jer
Tusinde tak! Ja, hun ligner mig, ikke?
Ej, min søster tager fra min mors side, og jeg tager fra min fars side. Så selvom vi ligner hinanden, så er nogle af forskellene tydelige. Men Maria er et ret godt mix
Skøøønne billeder ♥ Hvor er hun dog sød!!
aya-zia skriver: ja det er sku endelig slet ik fair... måske fordi det faktisk er os som har skabt dem... meeeeen hvis du spørg dem er de nok ikke enige
Deeet tror jeg ikke de er! Men hey - vores gen, vores ære Men hvis de ligner os, så er vi jo bare lige så lækre som dem
MorDk skriver: Skøøønne billeder ♥ Hvor er hun dog sød!!
ah, tusinde tak Hun er virkelig en skøn unge, og hendes personlighed ses på billederne! Altså, minus det heftige temperament
Dinna88 skriver: Tusinde tak! Ja, hun ligner mig, ikke? Ej, min søster tager fra min mors side, og jeg tager fra min fars side. Så selvom vi ligner hinanden, så er nogle af forskellene tydelige. Men Maria er et ret godt mix
Ja, jeg kan helt sikkert godt se, I to er i familie Og man må helt sikkert gerne blære sig med niecer også
JulieE skriver: Ja, jeg kan helt sikkert godt se, I to er i familie Og man må helt sikkert gerne blære sig med niecer også
Deeejligt, det er ikke helt skidt at få at vide - tak! Ja, ikke? Jeg gør det i stor stil
Dinna88 skriver: Deeet tror jeg ikke de er! Men hey - vores gen, vores ære Men hvis de ligner os, så er vi jo bare lige så lækre som dem
hehe vi kan da ihvertfald prøve på og være lige så lækre... meeeen tror sku det er svært når man når lidt op i årerne
Dinna88 skriver: ah, tusinde tak Hun er virkelig en skøn unge, og hendes personlighed ses på billederne! Altså, minus det heftige temperament
HAHA kender jeg alt til *S*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128