Se lige nogle fantastiske billeder jeg faldt over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

JulieE

Lækre billeder af en skøn unge!! -Jeg kan nu godt se slægsskabet mellem jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

Haha, det er der da noget om! Hvorfor tager VI æren for de dejlige unger? Det er jo dem der er skønne

ja det er sku endelig slet ik fair...

måske fordi det faktisk er os som har skabt dem... meeeeen hvis du spørg dem er de nok ikke enige

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

JulieE skriver:

Lækre billeder af en skøn unge!! -Jeg kan nu godt se slægsskabet mellem jer 

Tusinde tak! Ja, hun ligner mig, ikke?

Ej, min søster tager fra min mors side, og jeg tager fra min fars side. Så selvom vi ligner hinanden, så er nogle af forskellene tydelige. Men Maria er et ret godt mix

Anmeld

4. februar 2013

MorDk

Skøøønne billeder ♥ Hvor er hun dog sød!!

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

ja det er sku endelig slet ik fair...

måske fordi det faktisk er os som har skabt dem... meeeeen hvis du spørg dem er de nok ikke enige

Deeet tror jeg ikke de er! Men hey - vores gen, vores ære Men hvis de ligner os, så er vi jo bare lige så lækre som dem

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

MorDk skriver:

Skøøønne billeder ♥ Hvor er hun dog sød!!

ah, tusinde tak Hun er virkelig en skøn unge, og hendes personlighed ses på billederne! Altså, minus det heftige temperament

Anmeld

4. februar 2013

JulieE

Dinna88 skriver:

Tusinde tak! Ja, hun ligner mig, ikke?

Ej, min søster tager fra min mors side, og jeg tager fra min fars side. Så selvom vi ligner hinanden, så er nogle af forskellene tydelige. Men Maria er et ret godt mix

Ja, jeg kan helt sikkert godt se, I to er i familie  Og man må helt sikkert gerne blære sig med niecer også 

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

JulieE skriver:

Ja, jeg kan helt sikkert godt se, I to er i familie  Og man må helt sikkert gerne blære sig med niecer også 

Deeejligt, det er ikke helt skidt at få at vide - tak!  
Ja, ikke? Jeg gør det i stor stil

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

Deeet tror jeg ikke de er! Men hey - vores gen, vores ære Men hvis de ligner os, så er vi jo bare lige så lækre som dem

hehe vi kan da ihvertfald prøve på og være lige så lækre... meeeen tror sku det er svært når man når lidt op i årerne

Anmeld

4. februar 2013

MorDk

Dinna88 skriver:

ah, tusinde tak Hun er virkelig en skøn unge, og hendes personlighed ses på billederne! Altså, minus det heftige temperament

HAHA kender jeg alt til *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.