Se lige nogle fantastiske billeder jeg faldt over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Dinna88

Iha, ja, det er jo ikke fordi jeg har lige knapt 10.000 billeder i alt..... Hvoraf størstedelen er af Maria  

Det billede hvor hun er helt lille er ret gammelt. Men jeg fandt det i gemmeren, og det er faktisk et billede, som jeg ikke har skænket en tanke før. Men hvor viser det bare hvor skøn hun er. Og hvor lille hun har været!

Billedet med kanin og det 2. billede er nye billeder, og viser den store (lille) tut, som bare smelter hjerter på række Hun er jo GULD værd.

Jowjow, en lille blæretråd skal der til.... Også selvom det nok ikke just er MINE gener, der gemmer sig i hende (Selvom jeg lader som om)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Laulund87

4. februar 2013

wamse

Hun er simpelthen bare total en charmetrold

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

Iha, ja, det er jo ikke fordi jeg har lige knapt 10.000 billeder i alt..... Hvoraf størstedelen er af Maria  

Det billede hvor hun er helt lille er ret gammelt. Men jeg fandt det i gemmeren, og det er faktisk et billede, som jeg ikke har skænket en tanke før. Men hvor viser det bare hvor skøn hun er. Og hvor lille hun har været!

Billedet med kanin og det 2. billede er nye billeder, og viser den store (lille) tut, som bare smelter hjerter på række Hun er jo GULD værd.

Jowjow, en lille blæretråd skal der til.... Også selvom det nok ikke just er MINE gener, der gemmer sig i hende (Selvom jeg lader som om)

hvor er de fantastiske altså

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

hehe ups altså hun er fantastisk

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

Laulund87 skriver:

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

wamse skriver:

Hun er simpelthen bare total en charmetrold

Ja, ikke? Det er jo helt vildt. Hun charmer sin ind ved ALLE

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

hehe ups altså hun er fantastisk

hehe  Tak Jeg tager vist mest bare æren for billederne, ellers får jeg nok ballade

Anmeld

4. februar 2013

aya-zia

Dinna88 skriver:

hehe  Tak Jeg tager vist mest bare æren for billederne, ellers får jeg nok ballade

haha det kender jeg godt... har selv lige lagt billeder her ind af mine i en tråd og min ældste står ved min side og siger...:

mor husk lige at skrive at det altså er MIG som smiler så det er MIG der arbejder

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

aya-zia skriver:

haha det kender jeg godt... har selv lige lagt billeder her ind af mine i en tråd og min ældste står ved min side og siger...:

mor husk lige at skrive at det altså er MIG som smiler så det er MIG der arbejder

Haha, det er der da noget om! Hvorfor tager VI æren for de dejlige unger? Det er jo dem der er skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.