Alle minderne hober sig op. ;'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

MorDk

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

LBK skriver:

Det var dog smukt skrevet om din lille dreng

Sender dig et stort da jeg ikke kan finde trøstende ord..

Min dreng fortjener ikke et liv i smerte.    Han sidder oppe i himlen og kigger ned på mig og jeg kigger op på Jonas hver dag.   Savner min dreng så meget og jeg håber snart jeg er gravid igen 

Anmeld

4. februar 2013

LBK

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Min dreng fortjener ikke et liv i smerte.    Han sidder oppe i himlen og kigger ned på mig og jeg kigger op på Jonas hver dag.   Savner min dreng så meget og jeg håber snart jeg er gravid igen 

Jeg forstår godt dine tanker. Tror jeg vile have gjort/tænkt det samme. Men har heldigvis ikke stået i din situation. Det må have været hårdt.. Men hvor er det smukke tanker du sender ham.  Det er respekt

Anmeld

4. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

LBK skriver:

Jeg forstår godt dine tanker. Tror jeg vile have gjort/tænkt det samme. Men har heldigvis ikke stået i din situation. Det må have været hårdt.. Men hvor er det smukke tanker du sender ham.  Det er respekt

Tusind Tak  Det er super hårdt at gå igennem og jeg har tænkt tingene igennem flere 1000 gange.   

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

Hej Baby..  

Alle mine minder hober sig op lige nu   jeg var gravid sidste år og havde termin den 26 april..   Jeg ventede mig et barn som havde en alvorlig hjertefejl og vi valgte at afbrøde graviditeten i uge 17+5   Den beslutning er begyndt at dukke op igen og jeg er ufattelig ked af det og jeg havde allermest lyst til at være gravid med det barn endnu..   Jeg har en dårlig samvittighed lige nu over for vores dreng jeg ventede mig..   Lægerne fortalte mig at han ville have et liv med en alvorlig sygdom og skulle igennem flere store operationer   Føler at jeg har svigtet min søn utilgiveligt meget lige nu.  Ville have termin om 2 måneder og 26 dage. puha det er hårdt det her.   Tænker på om jeg nogensinde vil få mit ønskebarn.    

Det må være forfærdeligt at miste og ingen ingen har fortjent at miste et lille barn!

Jeg forstår bare ikke dine tråde. Synes de virker en smule ulogiske og det du skriver i den ene, hænger ikke rigtig sammen med det du skriver i den anden 

Her skriver du fx at du afbrød graviditeten i 17+5, men i en tidligere tråd du har oprettet, skriver du i overskriften, at du afbrød den i 16+3. For mig er der rimelig stor forskel. 
Jeg er lidt forvirret må jeg sige 

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Hej Baby..  

Alle mine minder hober sig op lige nu   jeg var gravid sidste år og havde termin den 26 april..   Jeg ventede mig et barn som havde en alvorlig hjertefejl og vi valgte at afbrøde graviditeten i uge 17+5   Den beslutning er begyndt at dukke op igen og jeg er ufattelig ked af det og jeg havde allermest lyst til at være gravid med det barn endnu..   Jeg har en dårlig samvittighed lige nu over for vores dreng jeg ventede mig..   Lægerne fortalte mig at han ville have et liv med en alvorlig sygdom og skulle igennem flere store operationer   Føler at jeg har svigtet min søn utilgiveligt meget lige nu.  Ville have termin om 2 måneder og 26 dage. puha det er hårdt det her.   Tænker på om jeg nogensinde vil få mit ønskebarn.    

nu det ikke fordi jeg skal være totalt pernitten, jeg forstår det bare ikke helt - du sagde før i tiden det var 16+3 (eller +4)  du mistede?

forstår ikke helt at det nu er 17+5? det hænger da ikke helt sammen?

Anmeld

6. februar 2013

lineog4

Stor kram først - jeg har aldrig stået i dit valg, men jeg har mistet en datter pga alvorlig hjertefejl som ikke blev opdaget. Husk det er okay at have din søn med hele vejen, gav I ham et navn? 

jeg kan ikke skrive det rigtige i forhold til dårlig samvittighed, mekramme give kram og sige hvis du ikke allerede ved der at ser findes fora på nettet og på facebook hvor vi de har mistet kan skrive sammen.

line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.