*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:
Hej Baby..
Alle mine minder hober sig op lige nu
jeg var gravid sidste år og havde termin den 26 april.. Jeg ventede mig et barn som havde en alvorlig hjertefejl og vi valgte at afbrøde graviditeten i uge 17+5
Den beslutning er begyndt at dukke op igen og jeg er ufattelig ked af det og jeg havde allermest lyst til at være gravid med det barn endnu..
Jeg har en dårlig samvittighed lige nu over for vores dreng jeg ventede mig..
Lægerne fortalte mig at han ville have et liv med en alvorlig sygdom og skulle igennem flere store operationer
Føler at jeg har svigtet min søn utilgiveligt meget lige nu. Ville have termin om 2 måneder og 26 dage. puha det er hårdt det her. Tænker på om jeg nogensinde vil få mit ønskebarn.
Det må være forfærdeligt at miste og ingen ingen har fortjent at miste et lille barn!
Jeg forstår bare ikke dine tråde. Synes de virker en smule ulogiske og det du skriver i den ene, hænger ikke rigtig sammen med det du skriver i den anden 
Her skriver du fx at du afbrød graviditeten i 17+5, men i en tidligere tråd du har oprettet, skriver du i overskriften, at du afbrød den i 16+3. For mig er der rimelig stor forskel.
Jeg er lidt forvirret må jeg sige
Anmeld