Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Baby..
Alle mine minder hober sig op lige nu jeg var gravid sidste år og havde termin den 26 april.. Jeg ventede mig et barn som havde en alvorlig hjertefejl og vi valgte at afbrøde graviditeten i uge 17+5 Den beslutning er begyndt at dukke op igen og jeg er ufattelig ked af det og jeg havde allermest lyst til at være gravid med det barn endnu.. Jeg har en dårlig samvittighed lige nu over for vores dreng jeg ventede mig.. Lægerne fortalte mig at han ville have et liv med en alvorlig sygdom og skulle igennem flere store operationer Føler at jeg har svigtet min søn utilgiveligt meget lige nu. Ville have termin om 2 måneder og 26 dage. puha det er hårdt det her. Tænker på om jeg nogensinde vil få mit ønskebarn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Hej Baby.. Alle mine minder hober sig op lige nu jeg var gravid sidste år og havde termin den 26 april.. Jeg ventede mig et barn som havde en alvorlig hjertefejl og vi valgte at afbrøde graviditeten i uge 17+5 Den beslutning er begyndt at dukke op igen og jeg er ufattelig ked af det og jeg havde allermest lyst til at være gravid med det barn endnu.. Jeg har en dårlig samvittighed lige nu over for vores dreng jeg ventede mig.. Lægerne fortalte mig at han ville have et liv med en alvorlig sygdom og skulle igennem flere store operationer Føler at jeg har svigtet min søn utilgiveligt meget lige nu. Ville have termin om 2 måneder og 26 dage. puha det er hårdt det her. Tænker på om jeg nogensinde vil få mit ønskebarn.
Det gør mig ondt kender godt følelsen
Håber de 2 streger snart dukker op hos jer igen
det er da den største kærlighedserklæring du gav til din dreng!! i stedet for at være egoistisk og sætte ham ti verden, valgte du at han ikke skulle igennem en masse smerte
LilleLene skriver: det er da den største kærlighedserklæring du gav til din dreng!! i stedet for at være egoistisk og sætte ham ti verden, valgte du at han ikke skulle igennem en masse smerte
Jeg valgte netop det valg på grund af den smerte han skulle igennem.. Det er så hårdt at tænke tilbage på. Elsker stadigvæk min dreng og jeg tænker på ham hver dag
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Jeg valgte netop det valg på grund af den smerte han skulle igennem.. Det er så hårdt at tænke tilbage på. Elsker stadigvæk min dreng og jeg tænker på ham hver dag
det er klart håber snart du bliver gravid igen, så du kan få fyldt det tomrum i dit hjerte
Maja84 skriver: du har taget et stærkt og godt valg i kærlighed til den dreng du ventede, det er jo ikke uden grund man afbryder
du har taget et stærkt og godt valg i kærlighed til den dreng du ventede, det er jo ikke uden grund man afbryder
Ja det har jeg.. Vil ikk se mit barn i nogen for smerte. Vil ikke kunne forestille mig hans liv med så en alvorlig hjertefejl
Det var dog smukt skrevet om din lille dreng
Sender dig et stort da jeg ikke kan finde trøstende ord..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128