øv dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

tak

Det hjalp med lidt søvn... er stadig meget nervøs, men det har jeg jo været hele tiden.

vi håber.... 7 dage endnu - er sikker på alle symptomer kommer nu her i løbet af et par dage (som altid når jeg TROR den er der )

Godt søvnen gjorde noget godt for dig! Manglende søvn for mig, er virkelig en dræber og så er jeg sikker på, at der er noget galt!

Jeg håber, at du snart kan få ro og få den positive test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

Øv hvor jeg bare hader når jeg har været tidligt oppe (2.15) og så ikke kan sove når jeg kommer hjem over middag... ikke så meget det at jeg mangler søvn, men jeg bliver SÅÅÅÅÅ trist når jeg er træt.

tror slet ikke på det lykkedes denne gang. og kan slet ikke overskue at have det så dårligt (fra hormonerne) 14 dage mere.

8 dage til testdag...

nå ville vidst ingenting...

Jeg troede hellere ikke denne gang var vores gang, men blev overrasket .. Man kan intet sige før man står på testdag ..

Krammer til dig

Anmeld

6. februar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Jeg tænker også nogle gange på hvor lykkeligt uvidende vi var dengang vi startede pb. Tiden har også gjort os mere realistiske, måske endda pessimistiske.

Heldigvis er nogle dage også fulde af håb. Jeg håber ikke de næste 7 dage bliver slemme. 

ja kunne nu være rart at få lidt af optimismen tilbage igen..

6 dage

Anmeld

6. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Godt søvnen gjorde noget godt for dig! Manglende søvn for mig, er virkelig en dræber og så er jeg sikker på, at der er noget galt!

Jeg håber, at du snart kan få ro og få den positive test

ja det er en rigtig dræber.

tusind tak håber jeg også

Anmeld

6. februar 2013

Kris89

Viventerdig skriver:

Jeg troede hellere ikke denne gang var vores gang, men blev overrasket .. Man kan intet sige før man står på testdag ..

Krammer til dig

nu har jeg jo "heldigvis" ikke noget at samligne med. altså i forsøg...

men mine bryster er ikke nær så ømme nu, som lige ved ÆL... men plejer sådan set heller ikke at få ømme bryster før efter positiv test...

ved ikke.. tankerne flyver..

hvor er det bare dejligt det endelig lykkedes for jer

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

nu har jeg jo "heldigvis" ikke noget at samligne med. altså i forsøg...

men mine bryster er ikke nær så ømme nu, som lige ved ÆL... men plejer sådan set heller ikke at få ømme bryster før efter positiv test...

ved ikke.. tankerne flyver..

hvor er det bare dejligt det endelig lykkedes for jer

Tak jegkrydser i hvert fald for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.