øv dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Kris89

Øv hvor jeg bare hader når jeg har været tidligt oppe (2.15) og så ikke kan sove når jeg kommer hjem over middag... ikke så meget det at jeg mangler søvn, men jeg bliver SÅÅÅÅÅ trist når jeg er træt.

tror slet ikke på det lykkedes denne gang. og kan slet ikke overskue at have det så dårligt (fra hormonerne) 14 dage mere.

8 dage til testdag...

nå ville vidst ingenting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Putomanen

Øv, kæmpe cyber krammer til dig.
Der er desværre nogle dage med nedtur i ventetiden... Jeg håber du kan få noget søvn og få det bedre

Anmeld

4. februar 2013

tarkoflen

Øv hvor en træls dag

Jeg ville ønske, jeg kunne sige, at du er nødt til at tro på det bedste, men jeg ved godt, at det er svært!

Jeg sender positive tanker og et lille håb til dig

Anmeld

4. februar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Øv, kæmpe cyber krammer til dig.
Der er desværre nogle dage med nedtur i ventetiden... Jeg håber du kan få noget søvn og få det bedre

tak

ja håber det er bedre i morgen.

har bare haft det sådan "selvfølgelig" lykkedes det, men nu er jeg blevet mere klar over at statestikken siger 30% . det er jo faktisk ikke meget.

Anmeld

4. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Øv hvor en træls dag

Jeg ville ønske, jeg kunne sige, at du er nødt til at tro på det bedste, men jeg ved godt, at det er svært!

Jeg sender positive tanker og et lille håb til dig

tusind tak

håber det er bedre i morgen

Anmeld

4. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

tusind tak

håber det er bedre i morgen

Det håber jeg også for dig! Men mangel på søvn er den størreste dræber for positive tanker, det er det i hvert fald for mig!

Håber en god nats søvn kan rette lidt op på det!

Anmeld

4. februar 2013

Putomanen

Kris89 skriver:

tak

ja håber det er bedre i morgen.

har bare haft det sådan "selvfølgelig" lykkedes det, men nu er jeg blevet mere klar over at statestikken siger 30% . det er jo faktisk ikke meget.

Nej, 30% virker ikke som meget! Dengang vi startede behandling fik vi at vide at 75% bliver gravide med de forsøg, som det offentlige tilbyder. I mit hoved hører jeg ikke andet end at 25% ikke bliver gravide.
Men det er bare statistik.
Jeg håber at du kan holde modet oppe, selvom det er svært. I sidste ende er det kun en test som kan give dig det rigtige svar

Anmeld

5. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Det håber jeg også for dig! Men mangel på søvn er den størreste dræber for positive tanker, det er det i hvert fald for mig!

Håber en god nats søvn kan rette lidt op på det!

tak

Det hjalp med lidt søvn... er stadig meget nervøs, men det har jeg jo været hele tiden.

vi håber.... 7 dage endnu - er sikker på alle symptomer kommer nu her i løbet af et par dage (som altid når jeg TROR den er der )

Anmeld

5. februar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Nej, 30% virker ikke som meget! Dengang vi startede behandling fik vi at vide at 75% bliver gravide med de forsøg, som det offentlige tilbyder. I mit hoved hører jeg ikke andet end at 25% ikke bliver gravide.
Men det er bare statistik.
Jeg håber at du kan holde modet oppe, selvom det er svært. I sidste ende er det kun en test som kan give dig det rigtige svar

Jeg tror/mener/håber også det er 30 % per forsøg... de retter jo til hvis det ikke lykkedes, så chancen er nok større ved flere forsøg.

men de fortalte at "øko" måde er endnu lavere

altså det der med at se det positive i det er vi i vores gode ret til ikke at kunne... det gjorde vi dengang vi startede projekt baby - så nu er det bare skepsis til guldet er i armene...

det hjalp lidt at få sovet tak 7 dage til testdag.. så nu starter alle symptomer nok (altså psykisk )

tak for hjælpen da jeg var "nede"

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

Kris89 skriver:

Jeg tror/mener/håber også det er 30 % per forsøg... de retter jo til hvis det ikke lykkedes, så chancen er nok større ved flere forsøg.

men de fortalte at "øko" måde er endnu lavere

altså det der med at se det positive i det er vi i vores gode ret til ikke at kunne... det gjorde vi dengang vi startede projekt baby - så nu er det bare skepsis til guldet er i armene...

det hjalp lidt at få sovet tak 7 dage til testdag.. så nu starter alle symptomer nok (altså psykisk )

tak for hjælpen da jeg var "nede"

Jeg tænker også nogle gange på hvor lykkeligt uvidende vi var dengang vi startede pb. Tiden har også gjort os mere realistiske, måske endda pessimistiske.

Heldigvis er nogle dage også fulde af håb. Jeg håber ikke de næste 7 dage bliver slemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.