ISCI - lang behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Anonym trådstarter

fnuggi skriver:

jeg tilslutter mig de andre på 4* næsespray så menn så igang med homon og næsespray og tilsidst ægløsnings sprøjte det tager 7 uger 

jeg er i lang fordi jeg har sagt ja til at være med i et forsøg på ouh hvor mine æg bliver video overvåget i setdet for at komme ind og ud når de skal se til dem 

held og lykke med det 

Okay  Men den der næsespray, hvad nedregulerer den? Altså hvad er dens formål indtil man skal starte på FSH? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Tak for svar 

Ved du om der er større graviditetschance ved lang behandling, siden de vælger at skifte til det? Eller hvad kan grunden være til det?

Der er samme succesrate, men nogle kvinder reagerer bedre på lang i forhold til kort - og omvendt.

Som en anden også skriver - jeg vil klart anbefale sprøjte fremfor næsespray. Du kommer alligevel ikke udenom at stikke dig, da du skal have et andet præparat pr. sprøjte. Med sprøjten skal du kun stikke dig morgen og aften og du kan have den med i tasken hvis du er ude en aften. Det gør ikke ondt.

Anmeld

5. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Okay  Men den der næsespray, hvad nedregulerer den? Altså hvad er dens formål indtil man skal starte på FSH? 

Den nulstiller kroppens eget hormonsystem og sætter i princippet kroppen i overgangsalder. Det er også derfor at nogle kan få symptomer der minder om dem man får i overgangsalderen. Jeg fik f.eks hedeture, men det var slet ikke slemt. Derefter bygger man så et kunstigt hormonsystem op, hvilket gør at man kan styre processen mere præcist end ved kort protokol, hvor man bare booster kroppens eget hormonsystem.

Anmeld

5. februar 2013

fnuggi

Anonym skriver:

den gør at du ikke får ægløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.