Jeg fortæller gerne, hvad jeg kan huske

Det er rigtigt, at det tager ca. 7 uger fra du har tilmeldt dig, til du står med en positiv eller negativ test.
Nedregulering kan foregå på to måder. Enten får du en sprøjte, som skal tages en gang om dagen, så vidt jeg ved. Den kender jeg ikke meget til, men det er der andre herinde der gør

ellers står den på næsespray og så vidt jeg kan forstå er det lidt forskelligt, hvor mange pust man skal tage om dagen. Jeg skulle tage den 4 gange i døgnet, har kunne læse om andre, der skulle tage den 3 gange i døgnet,
Hvis jeg får lov til at vælge næste gang, så hopper jeg på sprøjten. Synes det var meget stressende at skulle gå og huske, at nu skulle man tage den næsespray og man skulle altid have den på sig, i tilfælde af, at man ikke lige kom hjem, som man forventede, men det er jo en smagssag.
Hvis din mens er meget ureglmæssig, så kan du evt. Snakke med klinikken om, om du kan tage en pakke p-piller, så ved du ca. hvornår den starter. Du melder dig på første mens dag, det skulle jeg i hvert fald, så mon ikke det er måden man gør det på?
Dagen efter jeg havde meldt mig, fik jeg besked om, hvorvidt vi havde fået plads til behandling. Og så fik jeg tilsendt et brev med recepter, indkaldelse til første skanning og sådan nogle praktiske ting

Det er vist umiddelbart hvad jeg lige kan huske, og i hvert fald svar på nogle af dine spørgsmål

Rigtig meget held og lykke med forsøget