hvilke eller ingen tegn efter æo ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Frk. Himmelblå

Lou skriver:

Ja efter æo er man jo så mega bevidst om alt, havd der foregår i ens krop. 

Jer der er blevet gravide, hvordan vare jeres ventetid, kunne i mærke noget eller var der også nogen af jer der ikke mærkede noget hvor det kom bag på jer?

Jeg har selv smerter efter æu denne gang, så jeg føler jeg har så svært ved at mærke, om der er noget i gang udover det!! 

Jeg har ikke været i behandling, men begge gange, jeg har været (naturligt) gravid er symptomerne begyndt ca. 1 uge efter befrugtningen (kan jeg regne mig frem til via terminsdatoer).

Men mon ikke, det ville have været noget af det samme efter en ÆO?

Det er jo i bund og grund nogenlunde det samme, der finder sted. Om end det er væsentligt mere besværligt for dig!

for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

tarkoflen

Jeg fik også lagt æg op en torsdag, og mærkede ingenting før fredag, hvor jeg fik mens agtige smerter... Om aftenen var jeg på toilet og der var blod på papiret, så jeg var fuldstændig ude af den, og sikker på, at så var det heller ikke vores tur denne gang smerterne fortsatte og lørdag eftermiddag var der igen en lille bitte smule blod på papiret! Jeg var helt ødelagt og sikker på, at det var så det! Jeg havde mens smerter helt frem til BP, men ikke mere blod...

Og nu er der en meget livlig lille pige, der ligger derinde og bokser rundt

Så du skal ikke være bekymret for, at du ikke kan mærke noget... Og det kan jo også være, at du er heldig, at du slet ikke får smerter eller noget som helst!

Jeg og hepper på livet løs

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Lou skriver:

Ja efter æo er man jo så mega bevidst om alt, havd der foregår i ens krop. 

Jer der er blevet gravide, hvordan vare jeres ventetid, kunne i mærke noget eller var der også nogen af jer der ikke mærkede noget hvor det kom bag på jer?

Jeg har selv smerter efter æu denne gang, så jeg føler jeg har så svært ved at mærke, om der er noget i gang udover det!! 

Jeg havde ingen symptomer hverken ved 1. forsøg eller ved det fryseforsøg vi har været igennem.. Var gravid begge gange (1. forsøg gik dog i vasken )

Prøv at slappe af og tænke på noget andet (lettere sagt end gjort, kunne heller ikke selv )

Jeg troede på at den var hjemme, da jeg ikke havde haft symptomer på at noget skulle være gået galt..

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

De første 2 gange mærkede jeg absolut intet. Kvalmen kom først efter testdag, men inden da havde jeg overhovedet ingen symptomer.

Sidste gang mærkede jeg da ægget satte sig fast, og fik ret hurtigt kvalme og ligamentsmerter.

Denne gang fik jeg kvalme en uges tid inden testdag, så det har været meget forskelligt hvordan jeg har haft det

Anmeld

7. februar 2013

Lou

tarkoflen skriver:

Jeg fik også lagt æg op en torsdag, og mærkede ingenting før fredag, hvor jeg fik mens agtige smerter... Om aftenen var jeg på toilet og der var blod på papiret, så jeg var fuldstændig ude af den, og sikker på, at så var det heller ikke vores tur denne gang smerterne fortsatte og lørdag eftermiddag var der igen en lille bitte smule blod på papiret! Jeg var helt ødelagt og sikker på, at det var så det! Jeg havde mens smerter helt frem til BP, men ikke mere blod...

Og nu er der en meget livlig lille pige, der ligger derinde og bokser rundt

Så du skal ikke være bekymret for, at du ikke kan mærke noget... Og det kan jo også være, at du er heldig, at du slet ikke får smerter eller noget som helst!

Jeg og hepper på livet løs

Men udover blodet og de mens agtige smerter, så mærkede du ikke noget? 

Jeg har også lidt mens agtige smerter, det kan jeg huske jeg også havde sidst hvor det jo ikke lykkes.. så jeg tror ikke man kan tage efter det symptom. 

I går var jeg virkelig utilpas, havde ikke desideret kvalme, men havde det bare mærkeligt. Men det behøver jeg ikke betyde noget, i dag synes jeg at jeg har det ok, udover det der murren i underlivt. 

Prøver virkelig at lade være at tænke over dagene der går og så bare tage det som det kommer 

tusind tak

Anmeld

7. februar 2013

Lou

Nessie skriver:

De første 2 gange mærkede jeg absolut intet. Kvalmen kom først efter testdag, men inden da havde jeg overhovedet ingen symptomer.

Sidste gang mærkede jeg da ægget satte sig fast, og fik ret hurtigt kvalme og ligamentsmerter.

Denne gang fik jeg kvalme en uges tid inden testdag, så det har været meget forskelligt hvordan jeg har haft det

Det har været lidt forskelligt for dig så!! Ja det betyder jo bare at kroppen reagere meget forskeligt fra gang til gang og fra person til person.... man kan nok ikke regne med noget som helst, værken det man mærker eller det man ikke mærker. 

Det eneste man må forholde sigv til er at have tålmodighed og vente!

I dag er der en uge til test dag, sidst fik jeg mens dagen før.. så det er bare at se tiden an. 

Anmeld

7. februar 2013

Lou

Jeg havde ingen symptomer hverken ved 1. forsøg eller ved det fryseforsøg vi har været igennem.. Var gravid begge gange (1. forsøg gik dog i vasken )

Prøv at slappe af og tænke på noget andet (lettere sagt end gjort, kunne heller ikke selv )

Jeg troede på at den var hjemme, da jeg ikke havde haft symptomer på at noget skulle være gået galt..

Åhh jeg prøver også virkelig. Har også beslutte mig for at jeg ikke skal være så meget herinde, så jeg ikke tænker så meget...

og så vil jeg prøve at gøre som dig, at tro på at den er hjemme for jeg har jo ikke belæg for at tro at den ikke skulle være det 

Anmeld

7. februar 2013

tarkoflen

Lou skriver:

Men udover blodet og de mens agtige smerter, så mærkede du ikke noget? 

Jeg har også lidt mens agtige smerter, det kan jeg huske jeg også havde sidst hvor det jo ikke lykkes.. så jeg tror ikke man kan tage efter det symptom. 

I går var jeg virkelig utilpas, havde ikke desideret kvalme, men havde det bare mærkeligt. Men det behøver jeg ikke betyde noget, i dag synes jeg at jeg har det ok, udover det der murren i underlivt. 

Prøver virkelig at lade være at tænke over dagene der går og så bare tage det som det kommer 

tusind tak

Næ jeg mærkede ikke noget andet end det muren i underlivet! Det var først en uges tid eller to efter den positive test jeg for alvor fik fornøjelse af kvalme for fuld skrue

Så jeg tror ikke du behøver gå og være bekymret over, at du ikke mærker noget! Selvom det er lettere sagt end gjort

Du må ikke gå og slå dig selv oveni hovedet over, at du ikke kan lade være med at tænke på det, for det kan man altså ikke! Det er jo hele ens liv, der bliver vendt på hovedet, både hvis den er postiv og hvis den ikke er! Når man ønsker sig noget så meget, så ville det være mærkeligt, hvis man bare kunne lade som ingenting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.