hvilke eller ingen tegn efter æo ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.711 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Lou

Ja efter æo er man jo så mega bevidst om alt, havd der foregår i ens krop. 

Jer der er blevet gravide, hvordan vare jeres ventetid, kunne i mærke noget eller var der også nogen af jer der ikke mærkede noget hvor det kom bag på jer?

Jeg har selv smerter efter æu denne gang, så jeg føler jeg har så svært ved at mærke, om der er noget i gang udover det!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Lou

Lou skriver:

Jer der er blevet gravide, hvordan vare jeres ventetid, kunne i mærke noget eller var der også nogen af jer der ikke mærkede noget hvor det kom bag på jer?

Jeg har selv smerter efter æu denne gang, så jeg føler jeg har så svært ved at mærke, om der er noget i gang udover det!! 

Slet ingen der vel dele?

Jeg fik jo sat æg op torsdag i sidste uge, og jeg føler bare ikke jeg kan mærke noget som helst, og føler bare det gør mig helt ked. 

Hvorfor synes man at man skal kunne mærke eller føle noget? 

Er der andre der ikke har anet at den var i hus?

Anmeld

5. februar 2013

modesty

Lou skriver:

Jeg mærkede intet. Slap af og lad der ske hvad der sker (nemmere sagt end gjort - jeg ved det). 

Anmeld

5. februar 2013

modesty

Slet ingen der vel dele?

Jeg fik jo sat æg op torsdag i sidste uge, og jeg føler bare ikke jeg kan mærke noget som helst, og føler bare det gør mig helt ked. 

Hvorfor synes man at man skal kunne mærke eller føle noget? 

Er der andre der ikke har anet at den var i hus?

Altså ægget har jo sandsynligvis ikke engang sat sig fast endnu hvis det skulle føre til en graviditet, så alt du vil kunne føle på nuværende tidspunkt vil være din hjerne der spiller dig et pus. 

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor du føler at du skal kunne mærke noget - men det er i hvert fald ikke særlig rationelt. Langt de fleste mærker intet til symptomer før et stykke tid efter positiv test.

Anmeld

5. februar 2013

sofiell89

Jeg følte ingenting, og det kom som et chok at jeg egentlig var gravid. Og sådan var det begge gange. Første gang voksede brysterne lige op til testdag, denne gang lignede jeg et stort da jeg testede positivt

Anmeld

5. februar 2013

Lou

modesty skriver:

Altså ægget har jo sandsynligvis ikke engang sat sig fast endnu hvis det skulle føre til en graviditet, så alt du vil kunne føle på nuværende tidspunkt vil være din hjerne der spiller dig et pus. 

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor du føler at du skal kunne mærke noget - men det er i hvert fald ikke særlig rationelt. Langt de fleste mærker intet til symptomer før et stykke tid efter positiv test.

Dejligt realistisk og rationelt svar... jeg tror det er fordi man føler at der er sket en forandring når man får sat æg op... så man synes man skulle kunnem mærke det. 

Jeg er rationelt klar over at det ikke giver særlig meget mening at man skulle kunne føle noget som helst, men jeg tror bare at man er vant til at analysere alt ting når man er i gang med et behandlingsforløb - og andre i barnløshedsbehandlingsgruppen  skriver også meget om det de mærker og føler. 

Jeg fik sat æg op i torsdags, så tænker det/de skulle have sat sig fast omkring igår måske.. 

Men jeg ved godt at jeg burde slappe helt af og lade være meget at tænke så meget på det.. Det var også derfor jeg tænkte at det måske kunne hjælpe hvis jeg høre om andre der heller ikke syens de kunn mærke noget som helst, hvor det havde haft et positivt udfald 

Anmeld

5. februar 2013

Lou

sofiell89 skriver:

Jeg følte ingenting, og det kom som et chok at jeg egentlig var gravid. Og sådan var det begge gange. Første gang voksede brysterne lige op til testdag, denne gang lignede jeg et stort da jeg testede positivt

Dejligt at høre  Fedt at blive overrasket - i hvert fald hvis det er noget man ønsker 

Man kan sige når man er i behandling, bliver man ikke overrasket på den måde, man bliver vel mere overrasket hvis det lykkes .

Tillykke med nr. 2 graviditet!!  Det ser ud til at det er ret nyt !

Anmeld

5. februar 2013

modesty

Lou skriver:

Dejligt realistisk og rationelt svar... jeg tror det er fordi man føler at der er sket en forandring når man får sat æg op... så man synes man skulle kunnem mærke det. 

Jeg er rationelt klar over at det ikke giver særlig meget mening at man skulle kunne føle noget som helst, men jeg tror bare at man er vant til at analysere alt ting når man er i gang med et behandlingsforløb - og andre i barnløshedsbehandlingsgruppen  skriver også meget om det de mærker og føler. 

Jeg fik sat æg op i torsdags, så tænker det/de skulle have sat sig fast omkring igår måske.. 

Men jeg ved godt at jeg burde slappe helt af og lade være meget at tænke så meget på det.. Det var også derfor jeg tænkte at det måske kunne hjælpe hvis jeg høre om andre der heller ikke syens de kunn mærke noget som helst, hvor det havde haft et positivt udfald 

Tro mig, jeg kender følelsen. Var igennem 4 ÆO før jeg blev gravid. 

Det hjalp mig at fokusere på noget andet, gå i biffen, ses med venner, have et aktivt og socialt liv.

Jeg krydser fingre for at den er der. 

Anmeld

5. februar 2013

Elgaard73

Lou skriver:

Hej... Her mærkede jeg intet som helst... Ikke andet end hvad du skriver, med at være lidt øm efter ÆU/ÆO... 

Må faktisk indrømme at jeg ikke skænkede det mange tanker, mens jeg ventede på BP... Havde ret travlt på jobbet på det tidspunkt...

Jeg blev ret paf, da de ringede tilbage og sagde: Tillykke, du er gravid...

Så du kan altså sagtens være gravid, selv om at du intet mærker...

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

Jeg plejer at have en del symptomer efter ÆO, men de skyldes alle stikpiller og æl-sprøjten. Jeg kunne ikke mærke nogen forskel på de gange, hvor jeg testede negativt i forhold til da jeg havde en bio.

Prøv (ja jeg ved det er fuldstændig umuligt) at lade være med at overanalsyere og slap af. Lav en masse hyggelige ting, se veninderne, læs en god bog osv.

Forhåbentlig står du snart med en positiv test i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.