modesty skriver:
Altså ægget har jo sandsynligvis ikke engang sat sig fast endnu hvis det skulle føre til en graviditet, så alt du vil kunne føle på nuværende tidspunkt vil være din hjerne der spiller dig et pus.
Jeg skal ikke kunne sige hvorfor du føler at du skal kunne mærke noget - men det er i hvert fald ikke særlig rationelt. Langt de fleste mærker intet til symptomer før et stykke tid efter positiv test.
Dejligt realistisk og rationelt svar
... jeg tror det er fordi man føler at der er sket en forandring når man får sat æg op... så man synes man skulle kunnem mærke det.
Jeg er rationelt klar over at det ikke giver særlig meget mening at man skulle kunne føle noget som helst, men jeg tror bare at man er vant til at analysere alt ting når man er i gang med et behandlingsforløb - og andre i barnløshedsbehandlingsgruppen skriver også meget om det de mærker og føler.
Jeg fik sat æg op i torsdags, så tænker det/de skulle have sat sig fast omkring igår måske..
Men jeg ved godt at jeg burde slappe helt af og lade være meget at tænke så meget på det.. Det var også derfor jeg tænkte at det måske kunne hjælpe hvis jeg høre om andre der heller ikke syens de kunn mærke noget som helst, hvor det havde haft et positivt udfald 
Anmeld