Miss Kat skriver:
Nååå ja...
Mente nok der var noget med noget. Og Barbamama er så den sorte. Lidt omvendt valg af farver egentlig.. Meget sjovt.
En lille pige der ikke bryder sig om at klæde sig ud! Gisp!
Og hvor er det fedt og sjovt at din mand så må folde sig ud for at skabe et alternativt kostume. Jeg kan godt forstå, du må have været færdig af grin, det har helt sikkert været et priceless scenarie.
Meget kreativt!
Tror mere det handler om, at hun kun havde et valg: mariehøne... og den kjole synes hun åbenbart ikke om. Rød med sorte prikker var ikke et hit! Hun har en meget stærk holdning. Hvis der er noget, hun ikke vil have på, så kan vi prøve nok så meget at få det tvunget på hende, og lige meget hjælper det. Hun har en flamenco kjole, som hun tit tager på, som hun kan godt lide at klæde sig ud i med taske og det hele. Men hun tager KUN noget på, hvis hun kan lide det, så jeg gider ikke bruge flere hundrede kr. med risiko for, at hun ikke vil have det på. Så jeg valgte noget, som jeg var sikker på, at hun ville elske at komme i. Hun er en dame med holdninger...Hmmm....er det moderen hun ligner
? Yes...Babamama er den sorte. Bare roligt, alt det lærer man først, når de er et par år gamle, hi hi.
Anmeld