Forsøgt i 4 mdr. Ude. Held.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Mereend2

Hej

Jeg er rimelig ny alligevel... Jeg var ryger indtil for ca 4 måneder siden hvor jeg valgte at stoppe. Jeg har røget i 17 år og ikke bare for hyggens skyld. Jeg har altid vidst at når det kom til at vi skulle prøve at stifte familie vastedet for mig et no-go under hele forløbet. 

holdt op fra den ene dag til den anden, ved hjælp af.... Ja, viljestyrke og motivationen var vores forhåbentligt snarligt lille spire

Det er ikke for at belærer, bestemt ikke. Ved som eksryger godt hvordan det er... Det er for at fortælle at jeg har prøvet det før, men syntes det var overraskene nemt denne gang da det mentale virkelig var med Og at det mit eget valg ikke nogen andres. 

Held og lykke herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

christina92

Frier8 skriver:

Mig og min kæreste prøvet at lave baby men der sker ikke noget. Har mens hver 28 dag præcist men i forrig måned kom den på 17 dagen og nu på 26 dagen. Har ikke taget p piller i knap 2 år og har fast mens så det gør mig forvirret. Vi begynder på PB på 11 dagen og 5 dage frem. Passer det ikke meget godt?

jeg tager folinsyre og graVitamin og der sker bare ingenting :/

er ryger og har virkelig svært ved at lægge dem fra mig men ved, at ligeså snart testen viser positiv stopper jeg!!

hjæmugning, hvad kan jeg gøre anderledes for at der snart sker noget?!

Mvh. Den frustreret.

Forstår godt det føles somen evighed men 4 mdr er faktisk ikke ret længe  Det skal nok komme lige pludselig. Jeg ville ikke tænke så meget over hvornår der sexes, for det ligger et psykisk pres.

Og så ville jeg sige at hvis du vil stoppe helt når du bliver gravid, kan du lige så godt stoppe nu! Hvad nu hvis du er en af dem der kan teste positiv sent?? Så kan du have røget baby i flere uger uden selv at vide det??

Held og lykke med både PB og ryge stop når den tid kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.