Og han skal hedde.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Muhmi

Carina:-) skriver:

Fint navn,og det passer godt til Silas 

Tak, ja det gør så  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Muhmi

Monica P skriver:

Har du allerede født  fedt håber du har det godt  Jeg syntes Rune er et super fint navn

TILLYKKEEEEEE

Monica

Jaaah jeg har simpelthen.. Jeg har vist fået overhalet nogle stykker.. Hehe  Men det er man jo ikke selv herre over hihi

Taaaaaak  

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

LMX skriver:

Perfekt navn smukke.. Ikke for langt og ligeud af landevejen..

Dejligt at storebror er glad for ham

Jaaah, det synes vi også... De to navne klinger bare rigtig godt sammen  

Storebror er vist ret stolt og det virker til at han bare har accepteret at "baby" er her... Det er godt nok super dejligt

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej, det er så fint sammen. Silas og Rune. og heller ikke et navn man høre så ofte mere!!

Tillykke med navnet lille Rune.

Nej det er nemlig ikke... Og derfor er det i mine øjne "specielt" netop fordi det bare ikke bliver brugt mere... Silas er jo godt brugt efterhånden, men alligevel så er de to navne bare rigtig godt i sync med hinanden synes vi

Anmeld

4. februar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Ja nu har vi snakket lidt frem og tilbage, skulle han hedde det ene eller skulle han hedde det andet, hvad med begge dele? Jamen altså.. Hvad ligner han for en? Og vi er kommet frem til et navn.. Faktisk det navn som vi har holdt på i hele graviditeten, så det er jo meget heldigt egentlig

Selv der var næstmindst stemmer på det navn... Så er det det han skal hedde simpelthen... 

Og navnet er................. 

Ru n e

Det er bare så fint et navn synes vi og vi synes det passer SÅ godt sammen med Silas... Silas og Rune 

Vi var ellers også godt igang med at han skulle hedde Tjalfe, for han lignede godt nok en lille Tjalfe lige da han kom ud og fik hue på, men huen var også mega stor, så den så helt rastafari ud på sådan en lille størrelse, men nu her efter et par dage, ja så ligner han simpelthen en Rune...

iih hvor fint

- det hedder min bonusbror

Anmeld

4. februar 2013

MorDk

Det er dejligt I har fundet navnet ♥ .... og hvilket navn? Et herligt et af slagsen *S*

Anmeld

4. februar 2013

Janni.

Rigtig dejlig navn til vidunderet

Var lidt spændt på navnet, nu vi også har en Silas her.

Vi snakker da også navne til en lillebror/søster ude i fremtiden. Så det var jeg lidt spændt på.

Anmeld

4. februar 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Ja nu har vi snakket lidt frem og tilbage, skulle han hedde det ene eller skulle han hedde det andet, hvad med begge dele? Jamen altså.. Hvad ligner han for en? Og vi er kommet frem til et navn.. Faktisk det navn som vi har holdt på i hele graviditeten, så det er jo meget heldigt egentlig

Selv der var næstmindst stemmer på det navn... Så er det det han skal hedde simpelthen... 

Og navnet er................. 

Ru n e

Det er bare så fint et navn synes vi og vi synes det passer SÅ godt sammen med Silas... Silas og Rune 

Vi var ellers også godt igang med at han skulle hedde Tjalfe, for han lignede godt nok en lille Tjalfe lige da han kom ud og fik hue på, men huen var også mega stor, så den så helt rastafari ud på sådan en lille størrelse, men nu her efter et par dage, ja så ligner han simpelthen en Rune...

Dejligt navn i har valgt - det passer perfekt til Silas 

Anmeld

4. februar 2013

Pigent

Silas og Rune passer godt sammen

Anmeld

4. februar 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Tak 

Vi har det super... Er jo i den berømte babybobel lige nu.. Og nyder det bare rigtig meget.. Også bare det at jeg ikke har ondt mere.. Min bækkenløsning er bare forsvundet fra den ene dag til den anden... Super lækkert

Og bettemanden har det rigtig godt, vi venter lige på at mælken skal falde helt til, så han har lige fået et skud NAN til at tage den værste sult og nu sover han heldigvis

Det lyder fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.