Og han skal hedde.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Muhmi

Ja nu har vi snakket lidt frem og tilbage, skulle han hedde det ene eller skulle han hedde det andet, hvad med begge dele? Jamen altså.. Hvad ligner han for en? Og vi er kommet frem til et navn.. Faktisk det navn som vi har holdt på i hele graviditeten, så det er jo meget heldigt egentlig

Selv der var næstmindst stemmer på det navn... Så er det det han skal hedde simpelthen... 

Og navnet er................. 

Ru n e

Det er bare så fint et navn synes vi og vi synes det passer SÅ godt sammen med Silas... Silas og Rune 

Vi var ellers også godt igang med at han skulle hedde Tjalfe, for han lignede godt nok en lille Tjalfe lige da han kom ud og fik hue på, men huen var også mega stor, så den så helt rastafari ud på sådan en lille størrelse, men nu her efter et par dage, ja så ligner han simpelthen en Rune...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

come2

Muhmi skriver:

Ja nu har vi snakket lidt frem og tilbage, skulle han hedde det ene eller skulle han hedde det andet, hvad med begge dele? Jamen altså.. Hvad ligner han for en? Og vi er kommet frem til et navn.. Faktisk det navn som vi har holdt på i hele graviditeten, så det er jo meget heldigt egentlig

Selv der var næstmindst stemmer på det navn... Så er det det han skal hedde simpelthen... 

Og navnet er................. 

Ru n e

Det er bare så fint et navn synes vi og vi synes det passer SÅ godt sammen med Silas... Silas og Rune 

Vi var ellers også godt igang med at han skulle hedde Tjalfe, for han lignede godt nok en lille Tjalfe lige da han kom ud og fik hue på, men huen var også mega stor, så den så helt rastafari ud på sådan en lille størrelse, men nu her efter et par dage, ja så ligner han simpelthen en Rune...

Åhhh jeg elsker det navn

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt navn I har valgt

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

TILLYKKE!!! Silas og Rune Jaa de passer rigtig godt sammen.... Hvordan har de det???

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

come2 skriver:

Åhhh jeg elsker det navn

Det gør jeg også! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

MoarHvidovre skriver:

Dejligt navn I har valgt

Taaak.. Jeg synes også bare det er et super lækkert navn! 

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

TILLYKKE!!! Silas og Rune Jaa de passer rigtig godt sammen.... Hvordan har de det???

Jamen de har det rigtig godt... Silas blev rigtig glad for at se "Baby" og aer ham på håret og gav ham et godnatkys lige på munden..

Så han er vist en rigtig stolt storebror

Anmeld

4. februar 2013

B&J

Fantastisk navn silas og rune

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Jamen de har det rigtig godt... Silas blev rigtig glad for at se "Baby" og aer ham på håret og gav ham et godnatkys lige på munden..

Så han er vist en rigtig stolt storebror

Åhhh... Hvor skønt.....

Anmeld

4. februar 2013

Muhmi

B&J skriver:

Fantastisk navn silas og rune

Jaaah Det synes vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.