Nemt og praktisk fastelavnkostume?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Risen

modesty skriver:

Der er fastelavn i min drengs vugger på fredag. Han er kun 16 mdr. og personalet er sådan lidt, tja, I behøver ikke give dem udklædning, der er mange af de små der ikke får på.

Og det synes jeg i og for sig er helt fint - jeg har bare lyst til at gøre lidt ud af det.

MEN det skal være et praktisk kostume som min dreng kan løbe rundt i hele dagen og jeg ejer ikke talent for håndgerning.

Så jeg tænker måske bare en T-shirt hvor der er trykt et eller andet på, eller noget man selv kan tegne, så det ligner en robot eller en politimand eller et skelet eller noget i den stil.

Nogle gode idéer?

Hvad med kat? Du kunne bare give ham sort tøj på og købe en lille hale (eller klippe et stykke stof og sætte på) og så male lidt knorhår  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

modesty

Tak for gode idéer. 

Jeg ville enormt gerne kunne give ham en sjov hat eller hue med ører eller noget i den stil, men jeg ved at han piller den af med det samme. 

Anmeld

4. februar 2013

modesty

Tauf skriver:

Da Elias var 9 mdr var han tryllekunster/fin mand
Han havde det tøj på han havde på juleaften, skjorte, vest og bukser:-) også en hat.

Nårh. 

Anmeld

4. februar 2013

modesty

Risen skriver:

Hvad med kat? Du kunne bare give ham sort tøj på og købe en lille hale (eller klippe et stykke stof og sætte på) og så male lidt knorhår  

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Da Elias var 9 mdr var han tryllekunster/fin mand
Han havde det tøj på han havde på juleaften, skjorte, vest og bukser:-) også en hat.

Ej hvor cool!! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Til thea's første fastelavnen i dp, var hun en fin lille kat. Havde syet en kjole med hale på i sort velure, og købet et pandebånd som jeg syede øre på. Tegnede knurhår med en eyeliner. 

Har set at man nogle gange ka købe en supermand eller tigerdyr natdragt i H&M. Ku man jo også købe, også ka man også bruge det bagefter. Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sørøver.

En stribet bluse på og et par afklippet frynset bukser, hvor man kan tegne dødninghoved på og så en malet overskæg - og vupsi - en fræk sørøver er skabt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.