Nemt og praktisk fastelavnkostume?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

modesty

Der er fastelavn i min drengs vugger på fredag. Han er kun 16 mdr. og personalet er sådan lidt, tja, I behøver ikke give dem udklædning, der er mange af de små der ikke får på.

Og det synes jeg i og for sig er helt fint - jeg har bare lyst til at gøre lidt ud af det.

MEN det skal være et praktisk kostume som min dreng kan løbe rundt i hele dagen og jeg ejer ikke talent for håndgerning.

Så jeg tænker måske bare en T-shirt hvor der er trykt et eller andet på, eller noget man selv kan tegne, så det ligner en robot eller en politimand eller et skelet eller noget i den stil.

Nogle gode idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Nemesis

Min var (meget opfindsomt) nisse..for han havde haft en nisseheldragt på til jul..så genbrugte den.

anden gang var han bamse..også en heldragt han kunne tulle rundt i..når han så havde hue på var det bamsehovedet.

ellers en lille cowboy...cowboybukser, ternet skjorte og en lille hat og måske en vest. Hat og vest kan jo købes ret billigt.

:-) Sisse

Anmeld

4. februar 2013

NoahEmil

modesty skriver:

Der er fastelavn i min drengs vugger på fredag. Han er kun 16 mdr. og personalet er sådan lidt, tja, I behøver ikke give dem udklædning, der er mange af de små der ikke får på.

Og det synes jeg i og for sig er helt fint - jeg har bare lyst til at gøre lidt ud af det.

MEN det skal være et praktisk kostume som min dreng kan løbe rundt i hele dagen og jeg ejer ikke talent for håndgerning.

Så jeg tænker måske bare en T-shirt hvor der er trykt et eller andet på, eller noget man selv kan tegne, så det ligner en robot eller en politimand eller et skelet eller noget i den stil.

Nogle gode idéer?

Min søn på 17mdr blir sørøver i vuggestuen. En stribet bluse hvor jeg har købt sådan et sørøver mærke jeg stryger på, et par bløde bukser der stumper og strømpebukser.

Anmeld

4. februar 2013

modesty

NoahEmil skriver:

Min søn på 17mdr blir sørøver i vuggestuen. En stribet bluse hvor jeg har købt sådan et sørøver mærke jeg stryger på, et par bløde bukser der stumper og strømpebukser.

Smart... Hvor har du købt sørøvermærket?

Anmeld

4. februar 2013

modesty

Nemesis skriver:

Min var (meget opfindsomt) nisse..for han havde haft en nisseheldragt på til jul..så genbrugte den.

anden gang var han bamse..også en heldragt han kunne tulle rundt i..når han så havde hue på var det bamsehovedet.

ellers en lille cowboy...cowboybukser, ternet skjorte og en lille hat og måske en vest. Hat og vest kan jo købes ret billigt.

:-) Sisse

Tak for idéer. 

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

Jeg har det lidt på samme måde... Jegh ar ikk lyst til at købe noget da han ikk forstår det endnu.... Så her blir han fodboldspiller han har nemlig et sæt fodboldtøj.....

Anmeld

4. februar 2013

NoahEmil

modesty skriver:

Smart... Hvor har du købt sørøvermærket?

I panduro eller en stofforretning

Anmeld

4. februar 2013

modesty

NoahEmil skriver:

I panduro eller en stofforretning

Fedt - der ligger en Panduro lige rundt om hjørnet og jeg har en stribet t-shirt i forvejen.

Anmeld

4. februar 2013

modesty

Mettefpigen skriver:

Jeg har det lidt på samme måde... Jegh ar ikk lyst til at købe noget da han ikk forstår det endnu.... Så her blir han fodboldspiller han har nemlig et sæt fodboldtøj.....

Anmeld

4. februar 2013

MyLove E

Da Elias var 9 mdr var han tryllekunster/fin mand
Han havde det tøj på han havde på juleaften, skjorte, vest og bukser:-) også en hat.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.