bøllen skriver:
Min dreng startede i børnehave d 1/11 det gik fint . Han virker glad derover , siger pædagogerne . Men min dreng giver dagligt udtryk for han ikke vil afsted . Siger han ikke vil i børnehave men over til H.... ( dagplejemor )
i starten legede han med 2 drenge men det gik ikke godt , de bed , krattede hinanden osv. Så fandt han sammen med en pige og det var kys og kram. Pigen afviste ham for et stykke tid siden og tror det går ham på . Han siger hver dag vi skal afsted , vil ikke i børnehave - L.. Vil ikke lege med mig , og at L.. Bliver sur på mig. Når han leger i weekenden eller på fridage indgår det også i legen ..
må indrømme jeg syntes det er øv og starte hver morgen med en dreng der bare ikke vil afsted. Forrige fredag måtte vi vende om og gå hjem.
har snakket med pædagogerne om det. Men de siger han virker tilfreds derover
HVAD STILLER JEG OP ???????
Jeg har ikke læst hele tråden, så det kan godt være jeg gentager, men hvad med at tage en snak med L's forældre. Måske de gerne vil hjælpe med at få legerelationen i gang igen. Måske en legeaftale?
Eller måske en legeaftale med et andet barn? Det kan være pædagogerne har en god idé til hvem, hvis du er på bar bund ...
Jeg ved godt det lyder lidt nemt, men som mor til et barn, der har haft svært ved at knække koden til hvordan man leger på kryds og tværs i en børnehave, har det altså været guld værd 
Anmeld