behandling - dårlig sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Tusind tak for din hjælp Det hjalp meget og fik mig til at forstå at jeg også bliver nødtil at undersøge nogle andre ting end kun de spørgsmål, så tak fordi du også hjalp mig lidt videre med de ting jeg har brug for at finde ud af.

Velbekomme og "velkommen" til denne verden. Ikke det sjoveste, men man vil jo gøre alt det for at få et ønskebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Ja jo ti

Tak eller hvad jeg skal sige, det er jo en lidt træls situration at være i. Vi forsøger bare at være glade for det er opdaget når vi var så unge (vi er begge under 25), så der måske er en chance for at det kan lykkedes  

Ja jo tidligere jo bedre. Vi har selv været i gang i lang tid og har kun et forsøg tilbage så det skal nok bruges engang i foråret.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja jo tidligere jo bedre. Vi har selv været i gang i lang tid og har kun et forsøg tilbage så det skal nok bruges engang i foråret.

Okay kan man selv bestemme hvornår de skal bruges og hvor lang tid der skal være imellem de bliver brugt? og er der større chance for det lykkedes hvis man holder længere pauser imellem?

Anmeld

6. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Okay kan man selv bestemme hvornår de skal bruges og hvor lang tid der skal være imellem de bliver brugt? og er der større chance for det lykkedes hvis man holder længere pauser imellem?

Jeg kunne mærke på min krop at den trængte til en pause så den kunne blive lidt normal igen. Jeg tror der er flere her inde der har Holst nogle pauser.

Ja jeg tror det har meget at sige at kroppen er klar.

Anmeld

6. februar 2013

raca

hvis din mand har klienfelder er han med stor sansynlighed som i 99.8% steril som i der er INTET at komme efter da han aldrig har produceret bare forstadiet til sædceller..

hvad forløbet derefter bliver kommer an på hvor fertil du er, de vil nok sammenholde din alder, gennemskanne dine æggeledre(måske) og måle dine hormoner..

du kan få den helt lette vertion hvor du bare bliver ins i naturlig cyklus og eneste hjælp er en ÆL sprøjte.

forløbne er individuelle, men som udgangspunkt er det vist 3 ins i naturlig cyklus, hvis der ikke er opstået gravitditet, går de vidre til hormon stimolering.

pris.. som udgangspunkt er første barn gratis men noglesteder betaler man for æl sprøjte.

2 barn koster sæden og ins. dvs ca 4000-5000 for 3 forsøg+ medicin

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg kunne mærke på min krop at den trængte til en pause så den kunne blive lidt normal igen. Jeg tror der er flere her inde der har Holst nogle pauser.

Ja jeg tror det har meget at sige at kroppen er klar.

Okay Ved du så om der er et max. på hvor lang pausen må være? Jeg tænker om man ikke skal have en ny henvisning fra lægen så?

Anmeld

6. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Okay Ved du så om der er et max. på hvor lang pausen må være? Jeg tænker om man ikke skal have en ny henvisning fra lægen så?

Jeg tror hvis du fortæller klinikken hvor lang tid du regner med skulle der ikke være noget i vejen for det.

Anmeld

7. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg tror hvis du fortæller klinikken hvor lang tid du regner med skulle der ikke være noget i vejen for det.

Okay

Forresten hvor længe skal man tage den medicin som man skal have i forbindelse med fertilitetsbehandling? tænker om man skal starte flere måneder før behandlingen og hvor længe efter behandlingen? og skal man tage almendelige gravid vitaminpiller sammentidig med? håber ikke det gør noget jeg spørg dig, du må sige hvis jeg skal lade vær.

Anmeld

7. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Okay

Forresten hvor længe skal man tage den medicin som man skal have i forbindelse med fertilitetsbehandling? tænker om man skal starte flere måneder før behandlingen og hvor længe efter behandlingen? og skal man tage almendelige gravid vitaminpiller sammentidig med? håber ikke det gør noget jeg spørg dig, du må sige hvis jeg skal lade vær.

Det er helt ok

Du melder dig til behandling første mens dag og på dag 21 starter du med næsespray og tager det sidste medicin den dag du tager ægløsningssprøjte. Når du så får lagt æg op får man en vaginal gel eller pille som man skal bruge indtil blodprøve.

Ja gravitamin eller en anden starter du bare på når du starter medicinen, så er kroppen fyldt med folin.

Du spørger bare hvis der er mere og må også gerne skrive en pb hvis det er

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Det er helt ok

Du melder dig til behandling første mens dag og på dag 21 starter du med næsespray og tager det sidste medicin den dag du tager ægløsningssprøjte. Når du så får lagt æg op får man en vaginal gel eller pille som man skal bruge indtil blodprøve.

Ja gravitamin eller en anden starter du bare på når du starter medicinen, så er kroppen fyldt med folin.

Du spørger bare hvis der er mere og må også gerne skrive en pb hvis det er

Okay det er bare iorden, mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.