Okay, det er da rart at høre
Jeg er selv 23 og min kæreste bliver snart 27. Vi begyndte at snakke om det for et år siden, men vi syntes begge, at jeg lige skulle videre med min uddannelse. Så blev det endnu mere seriøst her tilbage til september måned. Men vi besluttede os stadig for at vente, pga. uddannelse og min stress. Og nu snakker vi en del om det igen, og ja.. Tanken om det gør mig så glad 
Hvor mange penge bruger du/I ca. om md på jeres barn?
Det lyder nu meget fint i mine øre
(i virker til at være på samme side?!)
Puh det er svært at sige hvad det koster - det varierer meget og kommer i den grad an på mange ting.
Jeg har ammet min søn, og har derfor ikke haft udgifter til flasker, modermælkserstatning mm. Til gengæld køber jeg, nok unødigt, en masse legetøj og tøj til knægten (hurra for lagersalg!).
Grød, mos mm er dyrt, men kan laves selv (jeg gjorde begge dele).
Nu spiser han som vi andre og det er jo ikke fordi vi rigtig laver ekstra mad, fordi vi har ham (der er bare færre rester end før).
Bleer kan købes både dyre og billige. Vi har altid været gladest for pambers og libero, og det koster en del i forhold til eksempelvis rema1000s (som mange er rigtig glade for).
Vi bruger vådservietter i alle skiftesituationer - nogle mener det er billigere at bruge engangsservietter. Dem kan jeg bare ikke holde ud at røre ved 
Institution er dyrt - især i København - hvor man godt kan regne med at komme af med ca. 3400 kr hver måned (alt efter indkomst) for et vuggestuebarn.
Det dyreste ved at få barn, er jo nok engangsudgifterne som man har til start (seng, puslebord, barnevogn, klapvogn, pusletaske mm). Hvis man arver og har det fint med at købe brugt, kan der spares en del, men det er jo en smagssag 
Og så skal man selvfølgelig huske, at de vokser meget pludseligt ud af deres tøj, så hele gaderoben skal udskiftes.