Mettefpigen skriver:
Jo da det gør jeg
Jamen det som jeg synes der skal tænkes og snakkes om er hvordan og hvorledes det blir at være forældre.... Hvis du blir gravid nu kan du jo godt tage din eksamen (hvis du ikk får en hård graviditet) har i råd til at købe babyting?.. Er i klar på at det "hele" handler om baby? At miste tid sammen?.. Hvis det ikk blir det nemmeste baby? Hvor slemt er din stress?... Sådan nogle ting, for nej det er ikk lige noget man blir enige om over en frokost, men har man snakket det hele igennem, og økonomi er okay så kan man jo godt gøre det
Jeg synes ikk det er det dyreste at have et barn, men jeg køber så heller ikk det dyreste tøj, køber det hen ad vejen, og legetøj ønsker jeg på bassens fødselsdage og kigger også efter brugt 
Jeg synes faktisk vi forsøger at snakke om rigtig mange ting, - netop sådan nogle ting som du selv nævner. Så, så langt så godt 
Med hensyn til min stress - den er ikk i den sværeste grad mere, da jeg har valgt noget af det fra, som stressede mig, men der er nogle ting jeg skal lære i forhold til hvordan jeg skal tackle tingene, så jeg ikke bare overarbejder. Fx lærer at det er okay at sige fra - og hvis man ikke kan sige fra, hvad gør man så?
Hvor mange udgifter har du på din basse om md? Og nu tænker jeg på, inden han starter/er startet i daginstitution 
Vi har beregnet ca. 1.500,- i vores budget... Vi ville heller ikke have noget imod at købe nogle ting brugt - fx seng, puslebord, barnevogn osv. Og noget tøj ville jeg heller ikke have imod.
Anmeld